از له کردن قطر و پاسخ دادن به اکرم عفیف لذت بردم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: از اینکه با نمایش خوب قطر را شکست دادیم لذت بردم.
کد خبر: ۱۲۶۶۰۰۱
|
۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ 16 October 2024
|
33387 بازدید
|
۲

طاهری: از له کردن قطر و پاسخ دادن به اکرم عفیف لذت بردم

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، بیژن طاهری درباره برتری 4 بر یک تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در آسیا، اظهار داشت: حساسیت‌های این بازی بیشتر از دیدار با ازبکستان بود، دلیلش هم به شکست برابر قطر در جام ملت‌های آسیا برمی‌گشت، دیداری که به ناحق باختیم و به فینال نرسیدیم. از طرفی، ازبکستان نیز بازی خودش را برابر امارات را برده بود و نیاز داشتیم برنده شویم.

وی افزود: تیم ملی حساب شده بازی کرد و خط حمله‌ از جمله سردار آزمون در حد کلاس جهانی ظاهر شد، مخصوصاً ضربه سری که زد و گل اول ایران را به ثمر رساند. تیم ملی هم انتقام شکست قبل را گرفت و هم اینکه پاسخ کُری‌خوانی‌های اکرم عفیف را داد. عفیف با حرکات سر بریدن در دیدار السد - استقلال باعث تحریک ایرانی‌ها شد و وقتی اینطور قطر را له کردیم، لذت بردم.

پیشکسوت فوتبال در خصوص انتقادها گفت: اسمی از کسی نمی‌برم اما منتقدان چه چیزی می‌خواهند؟ این تیم ملی کشورمان است و ما باید از آن حمایت کنیم. وقتی تیم ملی می‌برد، چرا انتقاد می‌کنیم؟ من از فوتبال تیم ملی برابر قطر لذت بردم، چون از دقیقه یک دنبال برد بود. بازیکنان نشان دادند که دنبال فوتبال جانانه هستند.

طاهری گفت: ما که مشکلی برای صعود به جام جهانی نداریم ولی فراموش نکنیم بازیکنان تیم ملی از یکی دو روز قبل از بازی‌ها دور هم جمع می‌شوند. برخی از بازیکنان مسافت‌های طولانی را طی کردند تا به اردو اضافه شوند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
در این بازی ، علی رغم جلو بودن ایران، بازیکنان تا لحظه آخر به دنبال گل زدن بودند و ضعف همیشگی تیم ملی را جبران کردند. آفرین و احسنت بر جناب قلعه نویی و همه بازیکنان. انشالله که در همه بازیها همینطور جنگنده و موفق باشند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
خواستن توانستن است
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟