خبر اجبار مادر دانش‌آموز به تمیز کردن کلاس درس تایید شد؟!

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران درباره شرط عجیب تمیز کردن کلاس‌های درس برای ثبت‌نام دانش‌آموزان توسط مادر دانش‌آموز در یکی از مدارس دولتی، توضیحات مبهمی ارائه داد!
کد خبر: ۱۲۶۵۷۷۳
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲ 15 October 2024
|
1599 بازدید
|
۴

خبر اجبار مادر دانش‌آموز به تمیز کردن کلاس درس تایید شد؟!

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، روز گذشته در فضای مجازی خبری منتشر شد که یکی از مدارس دولتی در شهر قدس، شرط ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه را تمیز کردن کلاس‌های درس توسط مادر دانش‌آموز اعلام کرده بود!

در همین ارتباط اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد:

"پیرامون انتشار خبری از تخلف انجام شده در یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس از توابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بلافاصله نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت‌و‌گو کردند.

بر اساس بررسی انجام شده آنچه تاکنون محرز شده با مطلب منتشر شده در فضای مجازی فاصله معناداری دارد.

بی‌شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیای گرامی و فرهنگیان محترم را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی‌ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

لذا از مخاطبان انتظار داریم اخبار صحیح آموزش و پرورش را صرفاً از پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره‌کل و کانال اطلاع‌رسانی آوای تعلیم به نشانی https://shad.ir/ava_teo دریافت کنند."

در این به اصطلاح پاسخ  آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران به این خبر که یکی از مدارس دولتی در شهر قدس، شرط ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه را تمیز کردن کلاس‌های درس توسط مادر دانش‌آموز اعلام کرده، باز هم مشخص نشده که بالاخره آیا مدرسه مذکور، مرتکب این اقدام زشت و توهین‌آمیز شده است یا خیر؟!

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
آخرش باید یکی کار نظافت را انجام بدهد. معلم یا دانش آموز یا یک نظافت چی
آیا نمی شود مادر یک دانش آموز نظافت چی باشد.
یا در مقابل کمک مالی به مدرسه کمک نظافتی بکند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
بخاطر بی پولی مجبور به این کار شده، آموزش رایگان هست، دوست دارید خودتون بخاطر بی پولی مجبور به این کار بشید، اون دانش آموز با چه رویی میتونه با مدیر یا معلمی که این مساله رو میدونه ارتباط برقرار کنه و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
نه نمی شود، چون در قانون اساسی آمده است تحصیل رایگان است و آموزش پرورش ملزم است برای نظافت مدرسه کسی یا کسانی را استخدام و به وی از محل مالیات پرداختی همین مادر و نیز فروش حاصل از نفت حقوق پرداخت کند و چون این کار را انجام نداده است یعنی قانون اساسی را زیرپا گذاشته است و باید در مراجع قضائی صالحه محاکمه و مجازات گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
نظافت مدرسه یه شغل و کار است و هیچ اشکالی ندارد
کار شنیعی که انجام نداده
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟