شمسایی: بحث فنی کنیم، نه شخصی/ بعضی‌ها ناجوانمردانه صحبت می‌کنند

حواشی و چالش‌های فوتسال ایران پس از حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان همچنان ادامه دارد و انتقادهای صورت گرفته به سرمربی تیم ملی واکنش امیر شمسایی را نیز به دنبال داشته است تا به دفاع از تیم ملی بپردازد.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۰۳
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲ 21 October 2024
|
5024 بازدید
|
۶

شمسایی: بحث فنی کنیم، نه شخصی/ بعضی ها ناجوانمردانه صحبت می کنند//////// واکنش شمسایی به اقدامات کمیته فوتسال و مصاحبه شمس: ناجوانمردانه است

حذف تیم ملی فوتسال از جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان و اتفاقاتی که پس از آن افتاده، نشان می‌دهد کمیته فوتسال علاقه‌ای به ادامه همکاری با وحید شمسایی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی تابناک، تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان عملکرد قابل قبولی نداشت و همچنان بحث بر سر آینده این تیم داغ است. آنطور که از شواهد و قرائن مشخص است، کمیته فوتسال علاقه‌ای برای ادامه همکاری با وحید شمسایی ندارد. در این بین برخی تصمیمات کمیته فوتسال که احسان اصولی رئیس آن است و مصاحبه‌های تعدادی از اهالی این رشته، مؤید آن است که جامعه فوتسال دو جبهه شده‌اند؛ موافقان و مخالفان شمسایی.

در این بین امیر شمسایی برادر سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برخی کارشناسان موضع‌گیری شخصی دارند، نه فنی. این مربی و کارشناس فوتسال به خبرنگار ورزشی تابناک گفت: «همه در جریان شرایط تیم ملی و آنچه در جام جهانی اتفاق افتاد هستند. تیم ملی می‌توانست مراکش را ببرد و به نظر من حتی می‌شد برابر برزیل هم موفق بود، اما یکسری اشتباهات فاحش فردی در بازی برابر مراکش مانع پیروزی تیم شد.»

او افزود: «واقعاً قصد جانبداری از وحید را ندارم و بازهم می‌گویم که با وجود تمام مشکلات و نبود بازی‌های تدارکاتی، من به این تیم خیلی اعتقاد داشتم. وقتی تیم نتیجه نگرفته و حذف شده یعنی ضعف‌هایی وجود داشته، اما در این مدت بعضی صحبت‌ها شخصی بوده نه فنی و اینها مشکل زا است. این میز و سمت‌ها به هیچکس وفا نکرده و اگر قرار باشد انتقاد کنیم، تمام افرادی که پیش از این بوده‌اند را هم می‌توان نقد کرد و نقاط ضعفی وجود داشته.»

امیر شمسایی اظهارداشت: «در جلسه اولی که فدراسیون برای بررسی شرایط فوتسال برگزار کرد، علاوه بر اعضای کمیته فوتسال و کمیته فنی، افراد دیگری هم بوده‌اند که آنجا وحید به تاج گفته من باید پاسخگوی کمیته فنی باشم، نه افراد دیگری.»

پیشکسوت فوتسال ایران بدون نام بردن از حسین شمس و مصاحبه‌ای که به تازگی داشته و گفته «وحید شمسایی نصف سال کارمند شبکه سه است و نصف دیگر در خدمت خاله شادونه»، تأکید کرد: تیم ملی باخت و باید شرایط فوتسال از لحاظ فنی بررسی شود، اما برخی ناجوانمردانه برخورد می‌کنند و جلو می‌روند. فردی مصاحبه‌ای کرده و چیزهایی گفته که حتی می‌تواند پیگرد قانونی داشته باشد. واقعاً چنین اتفاقاتی را فقط در ایران می‌توان دید. همه افرادی که الان مخالف و منتقد هستند، قبلاً مربی تیم بوده‌اند و اگر قرار باشد انتقاد کنیم، همه اینها هم قابل انتقاد هستند. من می‌گویم بحث را شخصی نکنیم و همدیگر را نکوبیم. باید بحث فنی داشته باشیم تا به فوتسال کمک شود.»

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
شمسایی به درد مربی گری تیم ملی نمیخوره. باید یک مربی درجه یک بین المللی بیارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
خب حسین شمس راست گفته دیگه
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
شمسایی که باید بره هیچ، از اون بدتر اصولی هستش. وصله ناجور فوتسال. کلا معلوم نیس توی فدراسیون فوتبال چه خبره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
شمس معلوم نیست با کی خوبه؟؟
به همه حمله می کنه
فکر کنم فقط خودش رو قبول داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
کارنامه قبلی ها به جز ناظم الشریعه افتضاح تر از شمسایی بوده
بخصوص علی صانعی که الان خیز برداشته بشه سرمربی تیم ملی فوتسال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
به نظرم فقط مربی خوب خارجی الان به درد فوتسال ما می خوره
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات