22 و 23 آبان ماه؛ همایش و نمایشگاه ملی صنعت فرآورده‌های نفت

22 و 23 آبان ماه؛ همایش و نمایشگاه ملی صنعت فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۴۲۰
|
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲ 23 October 2024
|
735 بازدید

 

22 و 23 آبان ماه؛ همایش و نمایشگاه ملی صنعت فرآورده‌های نفت


این همایش فرصتی عالی برای حضور تولیدکنندگان،تامین کنندگان و بازرگانان و متخصصین و رویدادی برای تبادلات تجاری و تخصصی و اعلام نیازها و توانمندی هاست.
همچنین در این همایش که با برگزاری پنل های تخصصی و آموزشی متنوع در سطح مدیران برتر کشور همراه خواهد بود، با اهدا لوح تقدیر و تندیس از مدیران ارزش آفرین تجلیل خواهد شد.

مدیران و مسئولان دولتی، تولیدکنندگان و بازرگانان فعال در صنعت فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی کشور اعم از هیدروکربنی و روانکارها، دانشگاه‌های فنی و مهندسی کشور، بیمه‌ها، بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی دولتی و خصوصی، شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های دانش بنیان ، شرکت های حمل و نقل و تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات فرایندی از شرکت کنندگان و مخاطبان اصلی این همایش ملی خواهند بود.

صاحبان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ثبت نام در همایش در مدت کوتاه باقیمانده می‌توانند به سایت رسمی همایش(پایگاه خبری تحلیلی عصر نفت) به نشانی اینترنتی asrnaft.ir و سایت tejaratparsi.com مراجعه و یا با شماره 02144659074 تماس حاصل نمایند.

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات