خروج دو میلیون نفر از اتباع تا پایان سال

فرمانده‌کل انتظامی از طرد ۸۵۰هزار اتباع غیرمجاز از ایران خبر داد و تأکید کرد: طرد اتباع غیرمجاز بر کاهش جرم تأثیر دارد و باید این تأثیر در بلندمدت بررسی شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۳۹۳
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ 28 October 2024
|
1592 بازدید
|
۳

خروج دو میلیون نفر از اتباع تا پایان سال

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده‌کل انتظامی در پاسخ به سؤالی درباره عزم پلیس برای اخراج اتباع غیرمجاز از کشور اظهار کرد: بله، پلیس با مردم تعهد کرده است که تا پایان سال 2 میلیون نفر از اتباع غیرمجاز ساکن ایران را به کشورهایشان بازگرداند.

وی افزود: نمی‌توان اجازه داد که عده‌ای به‌صورت غیرقانونی وارد کشور و ساکن و مشغول به کار شوند. اتباع غیرمجاز به هیچ عنوان نمی‌توانند فرصت شغلی برای خود پیدا کنند و اسکان یابند.

فرمانده‌کل انتظامی بیان کرد: تا کنون 850 هزار نفر از اتباع غیرمجاز ساکن ایران طرد شده‌اند؛ برخی از این افراد خودمعرف بوده و برخی دیگر شناسایی و دستگیر شده‌اند.

سردار رادان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا طرح اخراج اتباع غیرمجاز تأثیری بر کاهش جرم دارد، گفت: قطعاً طرد اتباع غیرمجاز بر کاهش جرم تأثیر خواهد داشت، اما باید نتیجه دقیق آن را در بلندمدت بررسی و اعلام کرد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
دو میلیون بیرون کنند هنوز ۱۰ میلیون توی ایران جولان می دهند تازه اگر اون دو میلیون اخراجی بعد از چند هفته باز برنگردند. برخورد باید خیلی جدی تر از این باشد. باید به سرعت قوانینی وضع بشوند که هر گونه حضور غیر مجاز اتباع افغانی در ایران را ممنوع و قابل مجازات جدی نمایند و برای ترک ایران توسط آنها هم یک زمان محدود مثلا ۲ ماه در نظر گرفته بشود و البته در اجرای آن قانون هم هیچ سستی در کار نباشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
ما مجاز و غیر مجاز نداریم.
همه افغانها غیر مجاز محسوب میشن
چون:
نه مثل ایرانیهای ترکیه ، پول بردن که خونه بخرن
نه مثل ایرانیهای کانادا و اروپا تخصص داشتن
نه مثل ایرانیهای آمریکا سرمایه داشتن

هیچ منفعتی بجز اشغال کردن شغلهای پایین کشور که خوده ایرانیهای رده پایین به این شغلها نیاز واجب دارند و استفاده از یارانه پنهان سوخت و نان و آب و انرژی و ناامن کردن جامعه ، کار دیگه ای نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
با تشکر باید هر ماه 5استان پاکسازی بشه وزندگی اتباع ممنوع تا زودتر پرونده جمع بشه وگر نه با 2میلیون سالها طول میکشه هزان افغانی به دنیا میاد ودوباره بر میگردن اثر انگشت وچهره نگاری فراموش نشه از همه اتباع قبل از خروج -سامانه پیامکی اعلام جهت محل تجمع افغانها -هر کس خانه وکار داد علاوه بر جریمه هزینه اتباع را ازشون تا مرز بگیرید کل باید زندگی را برا اتباع پر هزینه کرد کاری که کویت وژاپن سالهای دور کردن برا مهاجران
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟