تحقق خبر «تابناک» درباره هیات نظارت بر مطبوعات؛

نماینده مطبوعات در هیات نظارت مشخص شد

همانطور که پیش تر نیز «تابناک» از چگونگی انتخاب نماینده مطبوعات و خبرگزاری ها در هیات نظارت بر مطبوعات خبر داده بود، همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال، انتخابات برگزار شده و نماینده مطبوعات و خبرگزاری ها مشخص شد/ در انتخاباتی که ساعتی پیش برگزار شد، بیژن نوباوه وطن به نفع سید نظام موسوی کنار رفته و انتخابات میان دو کاندیدای اصلی که حسین انتظامی و سید نظام موسوی بود برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۸۳۳۰
|
۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۲ 31 October 2010
|
6300 بازدید
همانطور که پیش تر نیز «تابناک» از چگونگی انتخاب نماینده مطبوعات و خبرگزاری ها در هیات نظارت بر مطبوعات خبر داده بود، همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات امسال، انتخابات برگزار شده و نماینده مطبوعات و خبرگزاری ها انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ما، در انتخاباتی که ساعتی پیش برگزار شد، بیژن نوباوه وطن به نفع سید نظام موسوی کنار رفته و انتخابات میان دو کاندیدای اصلی که حسین انتظامی و سید نظام موسوی بود برگزار شد.

با وجود کناره گیری نوباوه، حسین انتظامی بیشترین آرای نمایندگان مطبوعات و خبرگزاری ها را کسب کرده و به عنوان نماینده رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب شد.

گفتنی است در رای گیری که ساعتی پیش برگزاری شد، از میان 484 رای ماخوذه، حسین انتظامی 280 رای و سید نظام موسوی نیز 161 رای را به خود اختصاص داده و سایر کاندیداها نیز از آرای بسیار کم و ناچیزی به خود اختصاص دادند.

انتخاب نماینده مطبوعات و خبرگزاری ها در هیات نظارت بر مطبوعات همواره مسئله ای صنفی بوده و نماینده رسانه ها به عنوان مدافع و حامی این صنف در هیات مذکور حضور داشته است.

در این زمینه خبرگزاری مهر نوشت: حسین انتظامی پس از رای گیری، ضمن تقدیر از افرادی که در انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات به او رای موافق دادند گفت: من اصولگرا هستم و از آنجا که برخی رفتارهای ساختارشکنانه در پوشش مطبوعات؛ صنفی محسوب نمی‌شود از آنان دفاع نخواهم کرد.

وی در عین حال انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات را یک انتخابات صنفی عنوان کرد.

انتظامی یادآور شد: در این انتخابات افراد با سلایق مختلف حضور داشتند و طبیعتا به فردی که احساس کردند دیدگاه صنفی‌شان به او نزدیک تر است رای دادند.

پیش از این علی مطهری از طرف نمایندگان مجلس عضو هیئت نظارت بر مطبوعات شده بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟