دختر 4 ساله طعمه‌اي براي سرقت طلاي بچه‌ها

با دخترم در بوستان‌هاي شهر پرسه مي‌زدم و زماني كه بچه‌اي را با طلا و زيورآلات مي‌ديدم، دخترم را به طرفش مي‌فرستادم. بعد هم به بهانه بازي، بچه ‌را به طرفم كشانده و بلافاصله طلاها را سرقت كرده و متواري مي‌شديم.
کد خبر: ۱۳۰۸۷۲
|
۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۹ 15 November 2010
|
4255 بازدید
ایران:‌ زن معتاد كه با طعمه قرار دادن دختر خردسالش، سناريوي سرقت طلاجات دختربچه‌ها را اجرا مي‌كرد، از سوي پليس به دام افتاد.

كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران از اواخر سال گذشته به دنبال مراجعه ده‌ها زن و مرد كه از سرقت طلاهاي فرزندانشان به دست يك زن شكايت داشتند، رسيدگي به موضوع را در دستور كار قرار دادند.

نخستين تحقيقات حاكي از آن بود زن جواني با يك دختربچه كوچك در بوستان‌هاي شرق و جنوب شرق پايتخت پرسه زده و پس از فريب كودكان، طلاهاي آنها را سرقت مي‌كند.

بدين ترتيب با ترسيم چهره فرضي متهم، رديابي‌ها براي شناسايي و دستگيري وي ادامه يافت تا اين كه چند روز قبل مهري- 24 ساله- هنگام سرقت النگوهاي دختر 4 ساله‌اي در جنوب تهران به دام افتاد.

زن جوان پس از انتقال به پايگاه ششم پليس آگاهي گفت: از چند ماه قبل به ماده مخدر شيشه اعتياد پيدا كرده و براي تأمين هزينه‌هاي مواد بشدت نياز به پول داشتم. از آنجا كه طلاق گرفته و با دختر 4 ساله‌ام زندگي مي‌كردم، چاره‌اي جز سرقت نداشتم.

بنابراين با دخترم در بوستان‌هاي شهر پرسه مي‌زدم و زماني كه بچه‌اي را با طلا و زيورآلات مي‌ديدم، دخترم را به طرفش مي‌فرستادم. بعد هم به بهانه بازي، بچه ‌را به طرفم كشانده و بلافاصله طلاها را سرقت كرده و متواري مي‌شديم.

در جريان همين رفت و آمدها با دو پسر معتاد به نام‌هاي ياسر و مجتبي آشنا شده و سوار بر موتوسيكلت در كوچه و خيابان‌ها به شكار طعمه‌ها مي‌پرداختيم.پس از اعترافات متهم، كارآگاهان دريافتند زن تبهكار سابقه ده‌ها زورگيري از زنان و دختران در خيابان‌هاي شمال شهر نيز در پرونده دارد. دو همدست متهم نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير شدند.

سرهنگ كارآگاه محمد اشراقي، رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران با اعلام اين خبر گفت: تاكنون 15 تن از شاكي‌ها و فرزندانشان متهمان را شناسايي كرده‌اند و بازپرس پرونده با درخواست چاپ عكس بدون پوشش متهم، از مردم خواسته در صورت شكايت، به پايگاه ششم پليس آگاهي يا شعبه 12 بازپرسي دادسراي ناحيه 14 تهران مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟