ويولن يك ميليون پوندي فداي ساندويچ شد

از آنجايي كه اين ويولن بيمه بوده، شركت مذكور مژدگاني 15هزار پوندي براي هرگونه اطلاعاتي درباره اين ويولن تعيين كرده است.
کد خبر: ۱۳۵۰۱۶
|
۱۷ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۸ 08 December 2010
|
3395 بازدید
تهران امروز: ويولني به ارزش يك ميليون پوند از موزيسين نابغه كره‌اي سرقت شد. به گزارش خبر آنلاين مين جين كيم 32 ساله در حالي كه ويولن 300 ساله‌اش را همراه داشت پيش از اينكه سوار قطار شود هوس خوردن ساندويچ كرد.اما خبر نداشت كه سه سارق حرفه‌اي او را نشان كرده‌اند و در يك چشم به‌هم زدن ويولن او را در ايستگاه اوستن شهر لندن سرقت كردند.همراه اين ويولن يك آرشه نادر هم وجود داشت كه تنها 400 نمونه از آن در جهان موجود است.

از آنجايي كه اين ويولن بيمه بوده، شركت مذكور مژدگاني 15هزار پوندي براي هرگونه اطلاعاتي درباره اين ويولن تعيين كرده است.

اين ويولنيست كره‌اي تنها براي مدت زمان كوتاهي ويولنش را تنها گذاشت و حالا به شدت از اينكه اين ساز منحصر به فرد را از دست داده ناراحت است.او با حالت وحشت زده‌اي به سراغ صاحب رستوران رفت و از اوخواست تا پس از تماس با پليس تصاوير دوربين‌هاي مدار بسته‌اش را مرور كند.به نظر ماموران پليس سارقان از ارزش واقعي اين ساز مطلع نبوده وتنها به‌عنوان يك ساز مهم آن را سرقت كرده اند.

خانم كيم مالك اين ساز نبوده بلكه آن را به‌عنوان امانت از كسي اجاره كرده بود و شركت بيمه هم از افشاي نام صاحب اصلي‌ ساز خودداري كرده است. كيم از نوابغ موسيقي جهان به شمار مي‌رود كه از سن شش سالگي ويولن مي‌زند و در 13 سالگي با اركستر سمفوني برلين برنامه اجرا كرده است.اين ويولن در بين سال‌هاي 1690 تا 1699 توسط ويولن ساز مشهور ايتاليايي آنتونيو استراديواري ساخته شده است ويك ميليون پوند تنها قيمت پايه آن در حراج‌هاي هنري خواهد بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟