توضیح درباره غرق‌شدن دانش‌آموز تهراني

کد خبر: ۱۴۰۸۹۶
|
۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۹ 07 January 2011
|
3621 بازدید
رئيس گروه تربيت‌بدني اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: حادثه فوت دانش‌آموز تهراني بر اثر غرق‌شدن در استخر، خارج از طرح آموزش شنا و در يكي از استخر‌هاي شهرداري بوده است.

حسين بابويي در گفت‌وگو با فارس، درباره جزئيات حادثه غرق‌شدن يك دانش‌آموز تهراني در استخر اظهار داشت: اين حادثه در استخر "مرواريد " شهرداري تهران اتفاق افتاده و در خارج از ساعت اجراي طرح آموزش شنا به دانش‌آموزان سوم ابتدايي (طرح سباح) بوده است.

وي افزود: اين حادثه 100درصد در ساعت غيردانش‌آموزي بوده است؛ چرا كه طرح سباح در ساعت 15:30 دقيقه به اتمام مي‌رسد، اما اين حادثه پس اين زمان و از ساعت 16 به بعد اتفاق افتاده است.

بابويي ادامه داد: همچنين استخر محل حادثه نيز براي آموزش و پرورش نبوده و متعلق به شهرداري است و دانش‌آموز فوت شده نيز در ساعت آزاد، پس از آنكه مادرش وي را به محل استخر رسانده، دچار حادثه شده است.

رئيس گروه تربيت‌بدني اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران تصريح كرد: اين خبر را دو روز پيش شنيده‌ايم و پس از آنكه با پيگيري‌هاي صورت گرفته براي ما مسجّل شد كه حادثه به اين شكل اتفاق افتاده است، پيگيري بيشتري در اين رابطه نكرديم.

وي با ابراز بي‌اطلاعي از پايه تحصيلي، مدرسه محل تحصيل و علت غرق‌شدن اين دانش‌آموز گفت: بايد اين اطمينان را به خانواده دانش‌آموزان بدهم كه در جريان اجراي طرح آموزش شنا به دانش‌آموزان پايه سوم ابتدايي، تمام بستر‌ها و ظرفيت‌ها را براي اجراي بهتر طرح فراهم كرده‌ايم.

بابويي عنوان كرد: تأكيد كرده‌ايم كه شخصي كه دانش‌آموزان را از مدرسه به استخر منتقل مي‌كند، چه ويژگي‌هايي داشته باشد يا استخر داراي چه مشخصات و استاندارد‌ها و نيز داراي چند "نجات غريق " باشد بنابراين تمام شرايط را بر اساس قانون تعريف كرده‌ايم.

وي خاطرنشان كرد: بنابراين خانواده‌هاي دانش‌آموزان نگران نباشند و ما نيز اميدواريم كه دانش‌آموزان مشمول طرح، اين آموزش‌ها را به خوبي تا پايان سال تحصيلي به اتمام برسانند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟