بازداشت جنايتكاران سياه پوش

«همراه برادرم و پسرعمويم نقشه قتل را اجرا كرديم. روز حادثه دو تن از كارگران شركت زمان دقيق خروج مهندس را تلفني به ما اطلاع داده و ما هم با دو قبضه اسلحه كلاشينكف سوار بر خودروي پرايد به خودروي آنها نزديك شده و من و برادرم در فرصتي مناسب آنها را به رگبار بسته و فرار كرديم. بعد از آن براي ردگم كردن و اين‌كه كسي به ما مشكوك نشود در تمام مراسم تدفين و ختم مهندس هم شركت كرده و خود را بشدت ناراحت و عزادار نشان داديم.»
کد خبر: ۱۴۰۹۶۸
|
۱۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۵ 08 January 2011
|
6968 بازدید
ایران: عاملان قتل مهندس جوان ماهشهري كه در جنايتي خونين وي را به رگبار بسته بودند با رديابي‌هاي كارآگاهان جنايي شناسايي و دستگير شدند.

در اين ماجرا كه شامگاه يكشنبه 28 آذر امسال در جاده پتروشيمي ماهشهر رخ داد، مهندس عليرضا وحدتي – 38 ساله – همراه برادر و يكي از همكارانش سوار بر خودروي سمند از محل كارش خارج شده بود كه ناگهان از سوي سرنشينان خودروي پرايد به رگبار بسته شدند.

در اين تيراندازي، مهندس جوان و همكارش بر اثر شليك گلوله‌ها بشدت مجروح شده و به بيمارستان انتقال يافتند، اما دقايقي بعد عليرضا بر اثر شدت خونريزي جان باخت ولي همكارش با تلاش پزشكان از مرگ نجات يافت. همزمان با اعلام خبر اين جنايت مرگبار، بازپرس و كارآگاهان جنايي شهرستان ماهشهر تحقيقات ويژه براي شناسايي و دستگيري عاملان حمله مسلحانه را در دستور كار قرار دادند.

همزمان با شروع تحقيقات، تيم ويژه جنايي با توجه به اظهارات شاهدان حادثه به سرنخ‌هاي مهمي در اين‌باره رسيده و سرانجام هويت يكي از متهمان را شناسايي كردند. عصر چهارشنبه ـ 15 دي ـ نيز كارآگاهان متهم را در عملياتي غافلگيرانه در يكي از محله‌هاي ماهشهر دستگير كردند.

كمال كه از كارگران شركت محل كار قرباني جنايت بود ابتدا منكر هرگونه دخالت در جنايت شد اما وقتي با شاهدان حادثه و مستندات علمي پليس روبه‌رو شد به ناچار لب به اعتراف گشود: «همراه برادرم و پسرعمويم نقشه قتل را اجرا كرديم. روز حادثه دو تن از كارگران شركت زمان دقيق خروج مهندس را تلفني به ما اطلاع داده و ما هم با دو قبضه اسلحه كلاشينكف سوار بر خودروي پرايد به خودروي آنها نزديك شده و من و برادرم در فرصتي مناسب آنها را به رگبار بسته و فرار كرديم. بعد از آن براي ردگم كردن و اين‌كه كسي به ما مشكوك نشود در تمام مراسم تدفين و ختم مهندس هم شركت كرده و خود را بشدت ناراحت و عزادار نشان داديم.»

با اعترافات متهم، چهار همدست وي نيز شناسايي و بلافاصله دستگير شدند. در حال حاضر تحقيقات پليسي براي كشف انگيزه اصلي جنايت ورفع ابهام ها ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟