آشتي خانوادگي براي افشاي مرگ مرموز

مأموران با دريافت مجوز قضايي به خانه موردنظر رفته و پس از ورود به خانه با اسكلت مردي در يكي از اتاق‌ها مواجه شدند. چند تكه آجر و سنگ هم بالاي‌ سرش قرار داشت. نخستين تحقيقات پليس حاكي از آن بود جسد متعلق به پدر خانواده است اما از پسرش اثري به دست نيامد.
کد خبر: ۱۴۱۴۲۲
|
۲۰ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۳ 10 January 2011
|
4807 بازدید
ایران: زن جوان كه به دنبال اختلاف‌هاي خانوادگي 2 سال از سرنوشت پدرش بي‌خبر بود تصور نمي‌كرد پس از مراجعه به خانه با اسكلت پدرش روبه‌رو شود.

دو روز قبل زن جواني به يكي از كلانتري‌هاي مشهد رفت و به پليس گفت: «2 سال قبل به دنبال يك اختلاف خانوادگي، با پدر و برادرم قطع رابطه كرده و ديگر خبري از آنها نداشتم، تا اين‌كه چند روز قبل براي آشتي با آنها به خانه‌شان رفتم اما هرچه در زدم كسي جواب نداد. در اين مدت دو سه بار ديگر هم به خانه آنها رفتم اما وقتي به نتيجه نرسيدم، تصميم گرفتم از پليس كمك بخواهم».

بدين‌ترتيب مأموران با دريافت مجوز قضايي به خانه موردنظر رفته و پس از ورود به خانه با اسكلت مردي در يكي از اتاق‌ها مواجه شدند. چند تكه آجر و سنگ هم بالاي‌ سرش قرار داشت. نخستين تحقيقات پليس حاكي از آن بود جسد متعلق به پدر خانواده است اما از پسرش اثري به دست نيامد.

بنابراين كارآگاهان با احتمال وقوع جنايت، تحقيق دراين‌باره را آغاز كردند. سرهنگ مجتبي شهسوار پور – رئيس مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان خراسان رضوي – با اعلام اين خبر گفت: در حال حاضر تجسس‌هاي ويژه پليسي براي كشف راز مرگ مرموز اين مرد و افشاي سرنوشت پسرش ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟