دستور فالگیر به قتل شوهر یک زن

احتمال می‌رود زن جوان برای اینکه وضع زندگیش سر و سامان پیدا کند، تحت‌تاثیر حرف‌های عجیب و غیر‌واقعی دیگران نزد فالگیر رفته و با گرفتن معجون که فالگیران آن را معجون خوشبختی می‌نامند، قصد داشته زندگیش را به اصطلاح فالگیران شیرین کند و مرد شکاک نیز تصور کرده که همسرش می‌خواهد با ریختن سم او را بکشد.
کد خبر: ۱۴۵۳۴۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۱ 31 January 2011
|
6605 بازدید
قدس: «همسرم از یک زن فالگیر دستور گرفته بود مرا به قتل برساند اما موفق نشد نقشه سیاهش را اجرا کند».

این ادعای عجیب مرد جوانی است که در برابر مکرمی، بازپرس دادسرای منیریه مطرح کرد و خواستار بازداشت همسرش شد.

اول دی‌ماه سال‌جاری مرد جوانی به شعبه اول دادسرای منیریه تهران مراجعه کرد و به طرح شکایت از همسرش پرداخت.

وی گفت: 4 سال است که با همسرم زندگی می‌کنم. از همان ابتدا با هم اختلاف داشتیم. او زن ناسازگاری است. تا اینکه چند وقت پیش به راز سیاه او پی بردم. تلفنی با دوستش صحبت می‌کرد و می‌گفت سم را در غذای شوهرم ریختم و می‌خواهم او را بکشم. وقتی این موضوع را شنیدم، عصبانی شدم. دیگر حتی چای هم در خانه نمی‌خوردم. هر وقت زنم غذا درست می‌کرد بهانه می‌آوردم که سیر هستم و در بیرون از خانه غذا خورده‌ام. از او ترسیده بودم. می‌خواستم بدانم چرا قصد کشتن مرا دارد. من از صبح تا شب برای زندگیمان زحمت می‌کشیدم. حالا این زن با کشتن من می‌خواست به آرزوهایش برسد.

این مرد ادامه داد: پس از چند روز که همسرم را تعقیب می‌کردم از دوستانش شنیدم که با یک زن فالگیر دوست شده و وی دستور قتل مرا داده است. دیگر نتوانستم این وضع را تحمل کنم و برای شکایت از همسرم به دادسرا آمدم. چون می‌ترسم در کنار این زن زندگی کنم. از طرفی در خانه‌ام امنیت جانی ندارم!

پس از اظهارات عجیب این مرد، بازپرس دستور احضار همسر این مرد به دادسرا را صادر کرد. این زن 27 ساله به نام «شیرین» وقتی در برابر بازپرس ایستاد گفت: شوهرم دروغ می‌گوید. او شیشه می‌کشد و دچار توهم است.

وی افزود: 4 سال پیش محمود به همراه خانواده‌اش به خواستگاری‌ام آمدند و با رضایت خانواده‌ام پای سفره عقد نشستم. در یک شرکت خصوصی کار می‌کرد. اما بعد از مدتی بیکار شد و با خودرویش در یک آژانس کار می‌کرد. تا اینکه شنیدم با دوستانش مواد می‌کشد. بارها بر سر این موضوع با هم درگیر شدیم اما فایده‌ای نداشت. زن جوان ادامه داد: چند روز پیش متوجه شدم که محمود شیشه هم مصرف می‌کند.

هر وقت با دوستانش شیشه می‌کشید دچار توهم می‌شد. در دنیای خودش فکر می‌کرد که من قصد کشتنش را دارم. اما این‌طور نبود. می‌گفت که می‌‌خواهی در غذایم سم بریزی و مرا بکشی. اما من که قاتل نیستم و هیچ‌وقت قصد کشتن شوهرم را نداشتم. تا اینکه فهمیدم برای شکایت از من به دادسرا رفته و گفته که من قصد قتل او را داشتم. باور کنید این مرد توهمات شدیدی دارد. به همه چیز و همه کس شک دارد. با تردید غذا می‌خورد و می‌گفت تو داخل آن سم ریختی. مگر من جنایتکارم!

این در حالی‌ است که شوهر این زن شماره تلفنی در اختیار بازپرس قرار داد و مدعی شد که شماره متعلق به زن فالگیر است. بازپرس پرونده، پیگیری خود را درباره این شماره تلفن آغاز کرده و در این باره گفت: احتمال می‌رود زن جوان برای اینکه وضع زندگیش سر و سامان پیدا کند، تحت‌تاثیر حرف‌های عجیب و غیر‌واقعی دیگران نزد فالگیر رفته و با گرفتن معجون که فالگیران آن را معجون خوشبختی می‌نامند، قصد داشته زندگیش را به اصطلاح فالگیران شیرین کند و مرد شکاک نیز تصور کرده که همسرش می‌خواهد با ریختن سم او را بکشد.

وی افزود: در هر صورت باید منتظر نتيجه آزمایش مرد جوان درباره اینکه آیا اعتیاد به شیشه دارد و دچار توهم است یا خیر، باشیم تا حقایق پنهان آشکار شود.

  
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟