راز مفقود شدن پسر 4 ساله در هاله‌ای از ابهام

حدود ساعت 4:30 بعدازظهر روز ذكر شده اين كودك با انداختن كوله خود روي دوش براي بازي به كوچه رفت.به فاصله پنج‌دقيقه بعد مادر محمد مهدي به هواي سر زدن به فرزند خود راهي كوچه شد ولي هيچ اثري از پسركوچولوي خود پيدا نكرد.
کد خبر: ۱۴۵۵۸۲
|
۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵ 01 February 2011
|
4115 بازدید
تهران امروز: هنوز اطلاعي از سرنوشت محمد مهدي باقري پسربچه چهار ساله‌اي كه از روز سوم بهمن ماه از خانه خود در رباط كريم خارج شده نيست.

حدود ساعت 4:30 بعدازظهر روز ذكر شده اين كودك با انداختن كوله خود روي دوش براي بازي به كوچه رفت.به فاصله پنج‌دقيقه بعد مادر محمد مهدي به هواي سر زدن به فرزند خود راهي كوچه شد ولي هيچ اثري از پسركوچولوي خود پيدا نكرد.

پس از تماس اين زن با همسر خود، اين زوج به كلانتري محل رفته و ناپديد شدن محمد مهدي را به پليس خبر دادند.

فردين، پدر محمد مهدي در اين باره مي‌گويد: ماموران كلانتري واقعا زحمت كشيدند و تلاش زيادي را براي پيدا كردن فرزندم انجام داده و مي‌دهند.

روز پنجم‌بهمن ماه در حالي كه هيچ خبري از سرنوشت اين پسربچه نبود فردي با موبايل من تماس گرفت و گفت محمد مهدي پيش ماست.

او را ربوده ايم از او خواستم به نشانه صحت ادعايش بگذارد با محمد كمي صحبت كرده و لااقل صداي وي را بشنوم.اما اين مرد حاضر به اين كار نشد و تلفن را قطع كرد. اين مرد حتي منظور خود را از اين كودك ربايي نگفت. ديگر خبري از آنها نشد تا اينكه فرداي آن‌روز دومرتبه همان شخص با من تماس گرفته و ادعاي شب قبل خود را تكرار كرد اما باز هم درخواست من را براي شنيدن صداي فرزندم رد كرد و ارتباط را قطع كرد.

اين پدر دل نگران گفت: صاحب صداي ناشناس سرانجام در تماس بعدي انگيزه خود را دريافت پول اعلام كرد و گفت حاضر است سر مبلغ معيني با من سر آزادي فرزندم توافق كند و قراري هم با من گذاشت.

او گفت سر قرار بيا با تو تماس مي‌گيرم تا مرا بشناسي. فردا سر‌قرار رفتم و هيچ كس هم با من تماس نگرفت وقتي به چند شماره موبايل اعتباري كه از طريق آنها با من تماس گرفته بود زنگ زدم متوجه خاموش بودن آن شماره‌ها شدم.اين مرد تا كنون چند بار با من تماس گرفته و قرارهايي را با من براي دريافت پول گذاشته ولي سر قرار حاضر نشده است.

فردين باقري كه وضع مالي معمولي‌اي هم دارد در پايان از آدم ربايان احتمالي مي‌خواهد اگر واقعا فرزند وي در دست آنهاست وي را آزاد كرده و خانواده‌اي را بيشتر از اين نگران نكنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟