اریکسون ؛از ترس به ایران نیامد؟!

عباس ترابیان در جدیدترین اظهار نظر خود راجع به مربی تیم ملی از گزینه ای اسم برده که لس آنجلسی ها او را ترسانده اند تا به ایران نیاید.
کد خبر: ۱۴۶۰۴۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۶ 03 February 2011
|
3988 بازدید

  • رئیس کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال که در هفته های گذشته مذاکراتی موفق را با سه گزینه سرشناس فوتبال جهان برای در دست گرفتن سکان رهبری تیم ملی پشت سر گذاشته به مهر گفته بود از لس آنجلس به یکی از نامزدهای مربیگری ما تماس گرفته اند و او را از ایران ترسانده اند. او البته بازه زمانی خاصی را برای این گفته ها اعلام نکرده و به نظر می رسد این ماجرا مربوط است به مذاکرات دو ماه قبل این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال با اسون گوران اریکسون سوئدی که این روزها در انگلستان ساکن است.

  •  او که در آستانه امضای قرارداد همکاری با تیم ملی ایران ، یکباره از این کار سر باز زد. بعد از اعلام نام او در رسانه های ایرانی  به یکباره تحولاتی رخ داد که این مربی از آمدن به ایران منصرف شود. البته نتایج ناکام اریکسون در 5 سال اخیر سبب شده تا ایرانی ها هم خیلی از به هم خوردن قرارداد ناراضی نباشند.

  • نکته ظریف در این ارتباط بخشی از حرف های ترابیان است که در آن گفته بود:« به او  گفتم لندن که کعبه آمال شماست ساعت 8 شب به بعد امنیت ندارد اما در تهران ما...» اریکسون یکی از مربیانی ست که علاقه ای وافر به انگلستان دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟