نجات گروگان 200 ميليون توماني از غار

گروگانگيران صبح هفتم بهمن پسر 10 ساله را در راه مدرسه با يك خودرو ربودند. آنها ساعاتي بعد در تماس تلفني با خانواده وي، براي آزادي‌اش 200 ميليون تومان پول نقد خواستند.
کد خبر: ۱۴۶۱۵۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۰ 05 February 2011
|
3246 بازدید
ایران: سه پسر معتاد كه پس از ربودن پسربچه‌اي، او را در غاري مخفي كرده و براي آزادي‌اش 200 ميليون تومان خواسته بودند، با تلاش مأموران پليس مرودشت شناسايي و دستگير شدند.

سردار «سيروس سجاديان»، جانشين فرمانده انتظامي استان فارس گفت: گروگانگيران صبح هفتم بهمن پسر 10 ساله را در راه مدرسه با يك خودرو ربودند. آنها ساعاتي بعد در تماس تلفني با خانواده وي، براي آزادي‌اش 200 ميليون تومان پول نقد خواستند.

از سوي ديگر مأموران پليس آگاهي مرودشت در پي شكايت خانواده پسربچه و با دستور قضايي، پيگيري‌هاي ويژه پليسي براي آزادي گروگان را در دستور كار قرار دادند. سرانجام نيز با كشف سرنخ‌هايي، گروگانگيران را شناسايي كرده و شامگاه پنجشنبه با كشف محل اختفاي گروگان در يكي از غارهاي اطراف شهرستان مرودشت و در عملياتي ضربتي، گروگانگيران را دستگير و كودك ربوده شده را به آغوش خانواده‌اش بازگرداندند.

جانشين فرمانده انتظامي استان فارس در ادامه افزود: سه گروگانگير بازداشت شده 20 تا 23 ساله هستند. آنها بيكار، داراي اعتياد و بدون سابقه كيفري هستند و در حال حاضر تحت بازجويي‌هاي فني، تخصصي قرار دارند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟