بازی‌های کامپیوتری با جواهرات دزدی

من هم وقتی به میهمانی فامیلی دعوت شدم و جواهرات خاله‌ام را دیدم آنها را برداشتم و همه را در اختیار صاحب کافی‌نت قرار دادم و او هم به من اجازه می‌داد چندین‌بار در کافی‌نت بازی کنم. پدر و مادرم هیچ‌وقت از من نمی‌پرسیدند هزینه بازی‌ها را از کجا می‌آوری من هم به این کار ادامه می‌دادم!
کد خبر: ۱۴۶۱۵۹
|
۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۰ 05 February 2011
|
3202 بازدید
وطن امروز: هزینه بازی‌های رایانه‌ای بهانه‌ای شد تا دانش‌آموز 16 ساله دست به سرقت جواهرات زنان بزند. این پسر نوجوان به میهمانی می‌رفت و در فرصتی مناسب توطئه دزدی عجیب را به مرحله اجرا می‌گذاشت. وقتی زن جوانی به کلانتری 119 مهرآباد مراجعه کرد و خبر از سرقت جواهراتش داد، سناریوی این پرونده کلید خورد.

این زن در شکایت خود به پلیس گفت: چند روز پیش میهمانی خانوادگی گرفته بودم و فامیل‌هایم تا پاسی از شب در خانه‌ام بودند اما وقتی خانه‌ام را ترک کردند متوجه سرقت جواهراتم شدم.

وی افزود: طلاهایم داخل گاوصندوق بود و احتمال می‌دهم یکی از اقوامم آنها را دزدیده است.

وقتی پلیس در جریان این سرقت فامیلی قرار گرفت به جست‌وجوی ویژه‌ای دست زد و بازداشت این دزد آشنا را در دستور کار خود قرار داد.

در حالی که تحقیقات میدانی برای شناسایی دزد این پرونده ادامه داشت شکایت مشابه دیگری پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. کارآگاهان خود را در برابر سرقت فامیلی دیگری دیدند که دزد آشنا در هر دو میهمانی شرکت داشت. این جوان آشنا با سوءاستفاده از شب‌نشینی‌های بستگان خود، توطئه‌ دزدی‌هایش را اجرا می‌کرد.

کارآگاهان ردپای پسر 16 ساله‌ای را در این 2 سرقت مشابه دیدند و وی را بازداشت کردند. پسر دانش‌آموز در بازجویی‌ها پرده از راز سرقت جواهرات بستگان خود برداشت و انگیزه عجیبی را مطرح کرد.

وی به کارآگاهان گفت: از بچگی به بازی‌های کامپیوتری علاقه داشتم اما پدر و مادرم اهمیتی به علاقه‌های من نمی‌دادند. بیشتر وقت‌ها به کافی‌نت می‌رفتم، حتی زمانی که از مدرسه تعطیل می‌شدیم به کافی‌نت محله‌مان رفته و بازی می‌کردم.

این پسر نوجوان ادامه داد: همیشه از پدر و مادرم می‌خواستم برایم کامپیوتر بخرند اما آنها هرگز برای خواسته من ارزش قائل نبودند و بیشتر به خواهر کوچک‌ترم توجه می‌کردند. وقتی از آنها پول می‌خواستم با جواب منفی روبه‌رو می‌شدم. من هم وقتی به میهمانی فامیلی دعوت شدم و جواهرات خاله‌ام را دیدم آنها را برداشتم و همه را در اختیار صاحب کافی‌نت قرار دادم و او هم به من اجازه می‌داد چندین‌بار در کافی‌نت بازی کنم. پدر و مادرم هیچ‌وقت از من نمی‌پرسیدند هزینه بازی‌ها را از کجا می‌آوری من هم به این کار ادامه می‌دادم!

این پسر نوجوان پس از اقرار به دزدی در اختیار کانون اصلاح و تربیت قرار گرفت تا با صدور کیفرخواست در دادگاه جزایی عمومی تهران محاکمه شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟