فرار بي‌سرانجام از تله مرگ

نگام عبور از ميدان جانبازان 2 مرد را ديدم كه در حال مشاجره با يكديگر بودند. به قصد خاتمه دادن به دعوا به آنها نزديك شدم؛ اما جوان چاقو به دست مرا تهديد به مرگ كرد و خواست از آنها فاصله بگيرم.
کد خبر: ۱۴۹۲۷۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۲ 20 February 2011
|
3610 بازدید
جام جم: مردي كه با داماد خانواده اختلاف داشت، در اقدامي انتقامجويانه او را با ضربات چاقو كشت.

روز پنجشنبه گذشته اهالي ميدان جانبازان شهرستان مشگين‌شهر استان اردبيل با شنيدن فريادهاي كمك‌خواهي مردي، سراسيمه خود را به خيابان رساندند. آنها جواني را ديدند كه چاقويي در دست دارد و مردي را دنبال مي‌كند. لحظاتي بعد مرد جوان در برابر ديدگان حيرت‌زده مردم و بي‌اعتنا به التماس‌هاي مردي كه متواري مي‌شد، او را به قتل رساند و متواري شد.

مردم با مشاهده اين صحنه، در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110، پليس را در جريان قرار دادند. دقايقي بعد ماموران انتظامي در محل حادثه حاضر شدند؛ اما عامل جنايت متواري شده بود. با انتقال جسد به پزشكي قانوني، ماموران به تحقيق از شاهدان حادثه پرداختند.

شاهد حادثه از جنايت گفت

يكي از شاهدان حادثه به پليس گفت: هنگام عبور از ميدان جانبازان 2 مرد را ديدم كه در حال مشاجره با يكديگر بودند. به قصد خاتمه دادن به دعوا به آنها نزديك شدم؛ اما جوان چاقو به دست مرا تهديد به مرگ كرد و خواست از آنها فاصله بگيرم.

وي اضافه كرد: وقتي افراد ديگري در محل درگيري حضور پيدا كردند، مرد مهاجم عنوان كرد اين دعواي خانوادگي است، دخالت نكنيد. سپس در مقابل ديدگان همگان به مرد همراهش حمله‌ور شد و او را با چاقو كشت و متواري شد.

پس از ثبت اظهارات وي، ديگر شاهدان نيز گفته‌هايش را تاييد كردند. ماموران با اطلاعاتي كه از شاهدان حادثه به دست آوردند، جستجو براي دستگيري عامل جنايت و مشخص شدن هويت مقتول را آغاز كردند. در ادامه رسيدگي به اين پرونده، زني با حضور در پليس آگاهي مشگين‌شهر، از گم شدن شوهرش خبر داد و عكس او را در اختيار پليس قرار داد. ماموران با ديدن تصوير مرد گمشده، متوجه شدند او همان مقتول است. زن جوان نيز با حضور در پزشكي قانوني، هويت مقتول را تاييد كرد.

فاش شدن هويت قاتل فراري

ماموران به تحقيق از زن مقتول پرداختند كه وي به پليس گفت: شوهرم و برادرم با هم اختلاف داشتند و تلاش من و خانواده‌ام براي خاتمه دادن به درگيري‌هاي آنها بي‌فايده بود. روز حادثه برادرم به سراغ شوهرم آمد و او را به زور از خانه بيرون برد و ديگر از آنها خبري نشد. به اين ترتيب مشخص شد عامل جنايت برادرزن مقتول است.

با مشخص شدن هويت قاتل فراري، جستجوها براي يافتن وي ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟