زن عموي ندا كوچولو: من بيمار رواني هستم!

اعضاي خانواده و همسايه‌هاي موكلم حاضرند شهادت دهند كه وي بيمار رواني بوده است و قصد قتل «ندا» را نيز نداشته است، بلكه اين موضوع فقط يك اتفاق بوده است
کد خبر: ۱۴۹۵۸۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۵ 22 February 2011
|
3629 بازدید
ایران:‌ «من بيمار رواني بوده و هستم اما هيچ وقت براي معالجه به روانپزشك مراجعه نكردم. به همين خاطر در لحظه‌هايي كه عصباني مي‌شدم، نه تنها «ندا» بلكه شوهر و 2 فرزندم را نيز بشدت كتك مي‌زدم و بعد هم گريه مي‌كردم و كم كم آرام مي‌گرفتم.»

اين بخشي از گفته‌هاي زن عموي «ندا كوچولو» در آخرين جلسه بازجويي بود.

«فاطمه»- 30 ساله- كه ديروز همراه وكيل مدافعش براي بازجويي به دادسراي ناحيه 6 تهران احضار شده بود، با اشاره به رفتارهاي خشونت‌آميزش در خانواده، به بازپرس عباس خوشكام گفت: قبل از اين كه «ندا كوچولو» براي زندگي به خانه ما بيايد، بيماري روحي- رواني داشتم و پيوسته بر سر هر موضوع كوچكي داد و فرياد راه مي‌انداختم؛ به طوري كه همسايه‌ها از شدت فريادهايم به خانه مي‌آمدند و وقتي با چهره برافروخته و عصباني‌ام روبه‌رو مي‌شدند، از من مي‌خواستند كه به دكتر بروم و خودم را معالجه كنم اما هيچ گاه اين كار را نكردم!

با اين حال هيچ وقت تنها «ندا» را كتك نمي‌زدم، بلكه وقتي عصباني مي‌شدم، اعضاي خانواده‌ام را كتك مي‌زدم و بعد هم كلي گريه مي‌كردم، آن وقت آرامش مي‌يافتم.

وكيل مدافع متهم نيز در ادامه با اشاره به بيماري رواني فاطمه گفت: اعضاي خانواده و همسايه‌هاي موكلم حاضرند شهادت دهند كه وي بيمار رواني بوده است و قصد قتل «ندا» را نيز نداشته است، بلكه اين موضوع فقط يك اتفاق بوده است، چرا كه آن روز «فاطمه» عصباني بود و «ندا» را هم داخل حمام انداخته بود كه ناگهان سرش به ديوار خورد. حالا هم تقاضا دارم براي صحت گفته‌هايم، «فاطمه» معاينه رواني شود.

بدين ترتيب بازپرس پرونده پس از ختم اين جلسه، از كارشناسان پزشكي قانوني خواست پس از انجام معاينات و بررسي‌هاي لازم،‌ نتايج تحقيقات را به دادسرا اعلام نمايند.

گفتني است، پيكر نيمه جان «ندا كوچولو» روز دوشنبه 25 مرداد امسال به بيمارستاني در مركز تهران منتقل شد. پزشكان با مشاهده آثار جراحت، سوختگي و ضرب و شتم شديد روي پيكر نيمه جان دخترك، موضوع را به پليس اطلاع دادند.

همزمان با شروع تحقيقات قضايي، پليسي در اين باره، «ندا» پس از 18 روز جدال با مرگ، روي تخت بيمارستان جان سپرد. از سوي ديگر، زن عموي دختربچه كه بازداشت شده بود، سرانجام بعد از 51 روز سكوت در بازجويي‌‌ها، لب به اعتراف گشود و ماجراي مرگ تلخ دختربچه بي‌گناه را فاش كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟