كلاهبردار در خانه ويلايي جا خوش كرده بود

سه سال قبل با مردي به نام «اكبري» آشنا شدم كه او يك قطعه زمين به ارزش دو ميليارد ريال به من فروخت. اما بعد از مدتي فهميدم سند جعلي بوده است. بنابراين مدت‌ها به جست‌وجويش پرداختم تا اينكه بالاخره او را يافتم.
کد خبر: ۱۵۱۱۳۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۴ 01 March 2011
|
3473 بازدید
ایران: زن ميانسال مقيم خارج وقتي براي سركشي به خانه قديمي شمال تهران رفت با مشاهده خانه بازسازي شده و ساكنان ناشناس شوكه شد.

چندي قبل زن ميانسالي به پايگاه سوم پليس آگاهي تهران رفت و با تسليم شكايتي گفت:‌ از چند سال قبل مقيم اروپا هستم و سالي يك بار نيز براي سركشي و بررسي وضعيت املاكم به تهران مي‌آيم. اما امروز كه به خانه قديمي‌ام در محله قيطريه رفته بودم متوجه شدم قفل در عوض شده است. وقتي زنگ خانه را زدم مرد ميانسالي كه خود را صاحبخانه معرفي مي‌كرد مدعي شد چند ماه قبل خانه را از مردي به نام «اكبري» خريده است.

وي افزود: آنها خانه مرا بازسازي كرده و بسياري از كتاب‌هاي خطي و اموال باارزشم نيز سرقت شده بود.

مرد خريدار در بازجويي‌ها گفت: سه سال قبل با مردي به نام «اكبري» آشنا شدم كه او يك قطعه زمين به ارزش دو ميليارد ريال به من فروخت. اما بعد از مدتي فهميدم سند جعلي بوده است. بنابراين مدت‌ها به جست‌وجويش پرداختم تا اينكه بالاخره او را يافتم. تصميم داشتم از او شكايت كنم اما او در مقابل پولم اين خانه را به من داد و قرار شد يك ماه ديگر نيز با پرداخت
100 ميليون تومان سندش را به نام من بزند.

سرهنگ كارآگاه محمدرضا ذاكر استقامتي با اعلام اين خبر گفت: بدين ترتيب همزمان با شروع تحقيقات كارآگاهان دريافتند خريدار خانه از جاعلان حرفه‌اي است كه دو فقره سابقه كلاهبرداري و جعل نيز دارد. او مدتي هم در بنگاه مشاور املاك كار كرده بود. بنابراين با توجه به دلايل و مدارك به دست آمده او را بازداشت كردند.

سرانجام متهم كه چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر نياز شديد مالي مجبور به اين كار شدم. از آنجا كه مدت‌ها در يك بنگاه معاملات ملكي در شمال تهران كار مي‌كردم خانه‌هاي خالي از سكنه را شناسايي كرده و با تهيه اسناد جعلي آنها را مي‌فروختم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟