توهم مرد شيشه‌اي جان دوستش را گرفت

ماموران با حضور در محل حادثه كه خانه‌اي در جنوب شهر كميجان بود، با جسد مردي ميانسال روبه‌رو شدند و جسد را به پزشكي قانوني منتقل كردند.
کد خبر: ۱۵۲۴۷۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۴ 08 March 2011
|
3708 بازدید
جام جم: مردي كه پس از مصرف مواد مخدر (شيشه)‌ دچار توهم شده و دوستش را كشته بود، در شهرستان كميجان استان مركزي دستگير شد.

‌ساعت 22 شامگاه چهارشنبه گذشته مردي در تماس با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان كميجان خبر داد كه همسايه‌اش مردي را كشته و فرار كرده است.

ماموران با حضور در محل حادثه كه خانه‌اي در جنوب شهر كميجان بود، با جسد مردي ميانسال روبه‌رو شدند و جسد را به پزشكي قانوني منتقل كردند.

با تشكيل پرونده‌اي در اين رابطه، ماموران در تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند، عامل حادثه مردي معتاد و 30 ساله بوده كه از چندي پيش در آن خانه زندگي مي‌كرده و مقتول نيز دوستش است.با مشخص شدن هويت مقتول به نام محمود (41 ساله)‌، عامل حادثه تحت تعقيب قرار گرفت تا اين‌كه 2 شب پيش در بوستاني در جنوب شهر دستگير شد.

سرهنگ رفيعي، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: با تحقيق از متهم معلوم شد شب حادثه محمود ـ مقتول ـ مهمان خانه او بوده و 2 نفري مواد مخدر (شيشه)‌ مصرف كرده‌اند. پس از مصرف شيشه، او دچار توهم شده و مدام صداهايي شنيده كه از او مي‌خواسته دوستش را به قتل برساند.
   
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟