زن سوم براي قتل شوهرش آدمكش اجير كرد

وقتي با پسر جواني به نام كامران آشنا شده و او به من ابراز علاقه كرد، شرط ازدواجم با او را قتل همسرم عنوان كردم. او نيز پذيرفت و با همدستي دو تن از دوستانش نقشه قتل را اجرا كردند، سپس جسد بهرام را داخل صندوق عقب خودرويش گذاشته و آن را در پاركينگ فرودگاه مهرآباد رها كردند.
کد خبر: ۱۵۲۴۸۳
|
۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۶ 08 March 2011
|
6190 بازدید
ایران: اسرار قتل مرموز مرد كارخانه‌دار كه جسدش در صندوق عقب خودرو در پاركينگ فرودگاه كشف شده بود، در قلب همسر سومش مي‌تپيد.

اواخر دي امسال خانواده مرد 70 ساله‌اي با مراجعه به اداره پليس آگاهي تهران از ناپديد شدن مرموز وي خبر دادند. تحقيقات در اين‌باره آغاز شده بود كه مأموران دريافتند «بهرام» آخرين‌بار سوار بر خودروي گرانقيمتش از خانه خارج شده است.

بنا بر اين، همزمان با اعلام مشخصات خودرو به مأموران پليس سراسر كشور، سرانجام شامگاه دوشنبه - 4 بهمن - خودروي مرد كارخانه‌دار در پاركينگ فرودگاه مهرآباد شناسايي شد.

بدين‌ترتيب كارآگاهان با حضور در فرودگاه جسد بهرام را در صندوق عقب خودرويش يافتند.
بنابراين با كشف جسد مقتول، پرونده براي افشاي راز جنايت با دستور بازپرس محمد شهرياري از شعبه هفتم دادسراي جنايي تهران در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

با شروع تحقيقات مشخص شد بهرام داراي سه زن بوده كه آخرين همسرش زن 30 ساله ساكن كرج است. آخرين بار نيز بهرام در خانه او ديده شده بود.اين زن پس از احضار به اداره آگاهي منكر هرگونه اطلاع در قتل شوهرش و دخالت در اين ماجرا شد، اما كارآگاهان پس از بررسي

تماس‌هاي تلفني زن جوان و تحقيقات تخصصي دريافتند او به خاطر مسائل مالي اختلاف شديدي با همسرش داشته است.بدين‌ترتيب دستور بازداشت زن جوان صادر و بازجويي‌هاي تخصصي از او آغاز شد.

بالاخره نيز او لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر مشكلات مالي با همسرم اختلاف شديد داشته و تصميم گرفتم او را از سر راه بردارم. وقتي با پسر جواني به نام كامران آشنا شده و او به من ابراز علاقه كرد، شرط ازدواجم با او را قتل همسرم عنوان كردم. او نيز پذيرفت و با همدستي دو تن از دوستانش نقشه قتل را اجرا كردند، سپس جسد بهرام را داخل صندوق عقب خودرويش گذاشته و آن را در پاركينگ فرودگاه مهرآباد رها كردند.

با اعترافات متهم، كامران و دو همدستش نيز دستگير شده و به جرم خود اعتراف كردند. بدين‌ترتيب هر چهار متهم پس از بازداشت براي تحقيقات بيشتر همچنان در اداره آگاهي هستند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟