كلاهبردارها مشكل مردم را حل مي‌كردند!!

کد خبر: ۱۵۹۵۱۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۶ 19 April 2011
|
2677 بازدید
كارآگاهان پليس آگاهي موفق به دستگيري2 كلاهبردار كه تحت عنوان مامور و به بهانه حل مشكلات اداري از شهروندان گيلاني كلاهبرداري مي‌كردند، شدند.
 
به گزارش پليس، سرهنگ كريمي رئيس پليس آگاهي استان گيلان در اين باره گفت: در پي شكايت شخصي مبني بر اين كه دو نفر به هويت علي و مهدي با معرفي خود به عنوان مامور به بهانه حل مشكل وي در يكي از ادارات دولتي با فريب و نيرنگ تقاضاي وجه نقد نموده‌اند و طي چند مرحله از وي ميليون‌ها تومان كلاهبرداري كرده‌اند، گروهي از كارآگاهان مبارزه با كلاهبرداري مسوول رسيدگي به پرونده شدند و با جمع‌آوري اطلاعات اوليه از مالباخته و ترسيم چهره متهمان و پس از به دست آمدن تصوير فرضي با مقايسه در بانك‌هاي اطلاعاتي موفق به شناسايي 2 كلاهبردار و محل اختفاي آنها شدند كه با تعقيب و مراقبت محل، آن دو دستگير شدند.

كريمي تصريح كرد: در بازجويي‌ها متهمان ابتدا منكر هر گونه جرمي شدند ولي در مواجهه حضوري با مالباخته لب به اعتراف گشوده و گفتند با حيله و نيرنگ خود را مامور معرفي و به جهت حل مشكلات اداري شهروندان از آنها ميليون‌ها تومان كلاهبرداري مي‌كردند. با اين اعترافات پرونده تكميل شد و متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.
 
آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعیبخوانید.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟