تماسی برای افشای معماي 8‌ساله قتل یک زن

4‌ماه پیش تماس تلفني مردی ناشناس با اداره جرائم جنايي پليس آگاهي جرقه‌اي دوباره براي پيگيري موضوع این قتل زد و تماس‌گيرنده مدعي شد قاتل گل‌آرا مردی به نام «عليرضا» است كه صاحب يك مغازه اغذيه‌فروشي در يكي از محلات تبريز است.
کد خبر: ۱۵۹۷۲۴
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳ 20 April 2011
|
4829 بازدید
وطن امروز: راز قتل یک زن جوان که رابطه‌ای شیطانی‌ با عامل جنایت در همسایگی‌شان داشت در تماس تلفنی مرد ناشناسی پس از 8 سال فاش شد.

قنبر مداحي، رئیس‌پلیس آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: روز 9 دي‌‌ماه سال 1382 برابر اعلام پليس آگاهي شبستر جسد ناشناس زنی در شهر خامنه كشف شده بود كه پس از تطبيق جسد با پرونده‌هاي گمشدگان مشخص شد متعلق به زنی به نام «گل‌آرا» است.

وي گفت: براساس گزارش خانواده گل‌آرا، وی ساعت 11 صبح روز حادثه با چادر سیاه‌رنگ معمولي و به همراه داشتن مقداري طلا از خانه خارج شده و مراجعت نكرده بود.

مداحي ادامه داد: تلاش‌هاي گسترده پليس براي شناسايي عاملان جنايت آغاز شد و ادامه داشت كه تنها دستاورد اين تلاش‌ها كشف وضعيت اخلاقي قربانی بود كه داراي فساد اخلاقي و سابقه كيفري درباره رابطه‌های شیطانی بود.

اين مقام انتظامي افزود: 4‌ماه پیش تماس تلفني مردی ناشناس با اداره جرائم جنايي پليس آگاهي جرقه‌اي دوباره براي پيگيري موضوع این قتل زد و تماس‌گيرنده مدعي شد قاتل گل‌آرا مردی به نام «عليرضا» است كه صاحب يك مغازه اغذيه‌فروشي در يكي از محلات تبريز است.

وي تاكيد كرد: ارزيابي‌های اوليه تحقيقات پليسي مبتني بر اصول علمي و اطلاعاتي آغاز شد و مشخص شد، وي داراي سابقه كيفري براي رابطه نامشروع بوده و مجرم فراري زندان تبريز است.

مداحي افزود: بلافاصله پس از وصول دستور قضايي مظنون جلب و به اداره آگاهي انتقال داده شد؛ با انجام تحقيقات علمي وی به ارتباط خود با گل‌آرا اعتراف ولي از قبول قتل خودداري كرد كه در احضار همسرش و انجام تحقيقات، وي به ارتكاب قتل توسط همسرش اقرار و اعتراف كرد که طلاجات همراه قربانی را به همراه همسرش چند روز بعد از قتل به يك جواهر فروش فروخته‌اند.

وي تاكيد كرد: همسر عليرضا اعتراف كرد شوهرش در درگيري با او اعتراف كرده كه در زمان وضع حمل زني را به خانه آورده و او را كشته است و طلاجات فروخته شده هم متعلق به آن زن بوده است.

رئيس پليس آگاهي استان آذربايجان‌‌شرقي گفت: با توجه به این اعترافات موضوع در گزارشي به اطلاع بازپرس ويژه قتل رسيد و با توجه به وجود مدارك قضايي، متهم با صدور قرار بازداشت مناسب روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟