حادثه دلخراش در فرودگاه مشهد + جوابیه و توضیحات تابناک

به گفته شاهدان ماجرا، افتادن شیشه ویترین روی این دختربچه، به دلیل محکم نکردن شیشه ویترین بوده و همچنین دیرکرد مأموران اورژانس و امدادی در این حادثه، باعث ناراحتی حاضران در فرودگاه شده است.
کد خبر: ۱۶۰۱۴۸
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۲۲:۰۳ 21 April 2011
|
67306 بازدید
سرویس «تابناک اجتماعی» ـ افتادن شیشه یک ویترین روی یک دختر بچه، حادثه دلخراشی را در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد رقم زد.

به گزارش خبرنگار ما، این رویداد که ساعتی پیش در سالن انتظار فرودگاه مشهد رخ داد، موجب مجروح شدن دختر بچه پنج ساله از ناحیه چشم و صورت شد. همچنین به دلیل نبود نیروهای امدادی در سالن فرودگاه و دیرکرد در رسیدن مأموران اورژانس، صحنه ای ناراحت کننده برای مسافران و حاضران در سالن فرودگاه پدید آمد و با اعتراض حاضران در محل حادثه همراه شد.

به گفته شاهدان ماجرا، افتادن شیشه ویترین روی این دختربچه، به دلیل محکم نکردن شیشه ویترین بوده و همچنین دیرکرد مأموران اورژانس و امدادی در این حادثه، باعث ناراحتی حاضران در فرودگاه شده است.

جوابیه اداره کل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي

مديريت محترم «تابناک»
سلام عليکم
احترام پيرو خبر درج شده در سايت آن خبرگزاري به تاريخ اول ارديبهشت 90 با کد خبر 160148 با عنوان «حادثه دلخراش در فرودگاه مشهد»، اطلاعات کامل اين حادثه را جهت انعکاس در آن سايت براي روشن کردن اذهان عمومي به استحضار مي‌رساند:

دختر بچه آسيب‌ديده به نام «حنانه م» چهارساله، فرزند يکي از غرفه‌داران شاغل در فرودگاه مشهد بوده که به واسطه اشتغال مادرش در غرفه‌هاي فرودگاه، در بيشتر مواقع در ترمينال حضور داشته و به لحاظ آشنايي غرفه‌داران با کودک يادشده از رفت و آمد وي به بخش‌هاي گوناگون جلوگيري نمي‌کنند؛ بنابراين در تاريخ 1 /2 /90 به ساعت 22، کودک يادشده در حال بازي کردن در ترمينال يک پروازهاي داخلي در حالي که قصد بالارفتن از ويترين يکي از بوفه‌هاي خالي مستقر در ترمينال را داشته، درب ويترين مربوطه کنده شده و سقوط مي‌کند که بر اثر سقوط ويترين، دختربچه از ناحيه انگشتان دست و صورت دچار خراشيدگي شده و بلافاصله به واحد اورژانس مستقر در فرودگاه انتقال يافته و اقدامات اوليه و پانسمان صورت پذيرفته و به بيمارستان خاتم الانبيا منتقل مي‌شود که پس از اقدامات لازم (درمان سرپايي)، کودک حادثه‌ديده ترخيص شده و هم‌اکنون حال عمومي وي خوب بوده و مشکل خاصي متصور نيست.

لازم به ذکر است، تيم پزشکي مستقر در ترمينال‌هاي فرودگاه به صورت شبانه روزي حضور دارند و همزمان با حادثه گفته شده، در حال ارايه خدمات اورژانسي به يکي از مسافران بد حال ورودي شرکت هواپيمايي ماهان بوده‌اند که شکر خدا در اسرع وقت به هر دو بيمار خدمات اورژانسي ارايه شده است.
با تشکر ـ احمد شيرازي
مسئول روابط عمومي اداره کل فرودگاه‌هاي استان خراسان رضوي

توضیحات «تابناک»

همان گونه که در جوابیه ارسالی فرودگاه مشهد اذعان شده، تمام خبر «تابناک» مورد تأیید قرار گرفته و مشخص نیست چرا فرودگاه مشهد نسبت به خبر «تابناک» جوابیه ارسال کرده، اما آنچه برای «تابناک» مهم است، نخست، سلامتی دختربچه است که آن گونه که فرودگاه مشهد اعلام کرده، مشکل خاصی برای وی متصور نیست.

نکته بعدی و مهمتر، تأخیر در رسیدن مأموران اورژانس است که اگر مسئولان فرودگاه بررسی کنند، در خواهند یافت که چندین بار مسئول اطلاعات فرودگاه، عوامل اورژانس را از بلندگو فراخوان داده و پس از چند مدت، مأموران امدادی به محل حادثه می‌رسند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟