راز باورنکردنی جسد گمشده در صندوق عقب خودرو

بهمن‌ماه سال 1389 یک خانواده اصفهانی با مراجعه به پلیس اعلام می‌کنند پسر 32 ساله‌شان به نام «محسن» از روز 9 بهمن‌ماه و به وسیله خودروی پژو از خانه خارج شده و به خانه بازنگشته است.
کد خبر: ۱۶۱۷۱۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۸ 30 April 2011
|
7436 بازدید
وطن امروز: جسد پسر ناپدید شده 90 روز در صندوق عقب خودرویی قرار داشت که در پارکینگ پلیس اصفهان توقیف بود.

در ماجرایی باورنکردنی پس از گذشت نزدیک به 90 روز، ماموران پلیس موفق شدند نخستین سرنخ از ناپدید شدن یک مرد جوان 32 ساله را نه در خیابان و نه در مکانی دور و تاریک بلکه در محلی شناخته شده و کاملا تحت محافظت و کنترل پلیس يعني پارکینگ مشهور به «انتظام» و نه با استفاده از روش‌های پیشرفته و متکی بر تحقیقات دامنه‌دار و تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی بلکه در اثر یک اتفاق و پس از انتشار بوی تعفن شدید منتشر شده در محیط پارکینگ کشف کنند و پس از آن نیز با باز کردن در صندق عقب یک خوروی پژو با آخرین شاهد یک جنایت روبه‌رو‌ شوند.

بهمن‌ماه سال 1389 یک خانواده اصفهانی با مراجعه به پلیس اعلام می‌کنند پسر 32 ساله‌شان به نام «محسن» از روز 9 بهمن‌ماه و به وسیله خودروی پژو از خانه خارج شده و به خانه بازنگشته است.

6 روز بعد یکی از واحدهای گشتی کلانتری 19 اصفهان با خودرویی رها شده در محدوده بیمارستان شهید غرضی اصفهان مواجه شدند که مشخصات آن با مندرجات گزارش اعلام شده از سوی خانواده محسن مطابقت داشت.

ماموران پس از کشف خودرو اقدامات لازم را به عمل آورده و به وسیله جرثقیل و بدون انجام تحقیق میدانی و بازرسی دقیق، خودروی پژو را به سمت پارکینگ انتظام واقع در حاشیه اصفهان و ورزشگاه المپیک حرکت دادند.

اما خانواده جوان ناپدید شده که بشدت پیگیر گم شدن وی بودند همچنان در نگرانی بسر برده و از مسائل جدید بی‌اطلاع می‌مانند تا اینکه پس از گذشت بیش از 80 روز و به دنبال شدت گرفتن بوی تعفن در محیط پارکینگ اختصاصی پلیس، متصدیان به بررسی دقیق منطقه پرداخته تا سرانجام به منشأ انتشار آن نزدیک و متوجه وجود شیئی متعفن در خودروی پژو مکشوفه می‌شوند که پس از آن و با حضور ماموران متخصص و بازگشایی در صندوق عقب خودرو، جسد مردی را یافتند که در صندوق جان باخته و دچار فساد نعشی شدید نیز شده بود.

با دستور قاضی دادسرای اصفهان جسد پسر جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و با فرض احتمال ارتباط وی با پرونده خودرو که متعلق به جوانی به نام محسن بوده است، از خانواده وی دعوت شد برای شناسایی حضور پیدا کنند که این کار نیز صورت گرفت و خانواده اعلام کردند جسد متعلق به محسن است.

در بازرسی از جسد، چک‌هایی نزد وی پیدا شده و پلیس با به دست آوردن علت مرگ وی به جست‌و‌جوی عاملان قتل می‌پردازد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟