كلاهبرداري‌هاي خواستگار شياد از دختران پولدار

«چندي قبل با وحيد كه خود را پيمانكار ساختمان معرفي مي‌كرد آشنا شدم. مدتي بعد هم او با خواهرش به خواستگاري‌ام آمد. در حالي كه كم‌كم به او علاقه‌مند شده بودم، وحيد از رابطه دوستي‌اش با مدير يك شركت معتبر ليزينگ خودرو سخن به ميان آورد و مدعي شد مي‌تواند برايم خودروي قسطي گرانقيمت بخرد. بنابراين به بهانه پرداخت پيش قسط 5 ميليون تومان از من گرفت اما ناگهان ناپديد شد»
کد خبر: ۱۶۳۶۹۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۷ 10 May 2011
|
5063 بازدید
ایران: راننده آژانس شياد كه همراه خواهرش به خواستگاري دختران پولدار مي‌رفت با رديابي‌هاي پليسي به دام افتاد.

اوايل فروردين دختر جواني به شعبه دوم بازپرسي دادسراي ناحيه يك تهران رفت و از خواستگار كلاهبردارش شكايت كرد. او گفت:«چندي قبل با وحيد كه خود را پيمانكار ساختمان معرفي مي‌كرد آشنا شدم. مدتي بعد هم او با خواهرش به خواستگاري‌ام آمد. در حالي كه كم‌كم به او علاقه‌مند شده بودم، وحيد از رابطه دوستي‌اش با مدير يك شركت معتبر ليزينگ خودرو سخن به ميان آورد و مدعي شد مي‌تواند برايم خودروي قسطي گرانقيمت بخرد. بنابراين به بهانه پرداخت پيش قسط 5 ميليون تومان از من گرفت اما ناگهان ناپديد شد»

پس از اين شكايت پرونده به دستور بازپرس انصاري در اختيار كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي قرار گرفت. با شروع تحقيقات مشخص شد سه دختر و زن جوان ديگر هم از سوي وحيد و با شگردي مشابه هدف كلاهبرداري قرار گرفته و نقره‌داغ شده‌اند.

مرد شياد پس از دستگيري در بازجويي‌ها ضمن اعتراف به كلاهبرداري‌ها گفت: «در يك آژانس كرايه خودرو در شمال شهر كار مي‌كنم. از چندي قبل نيز به خاطر مشكلات مالي به شناسايي خانواده‌هاي پولدار كه دختر دم بخت داشتند پرداخته و همراه خواهرم به خواستگاري مي‌رفتيم. پس از اجراي نقشه و دريافت پول متواري مي‌شدم.»

سرهنگ كارآگاه علي‌ اكبرپور - رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ - با اعلام اين خبر و دستگيري خواهر مرد تبهكار گفت:افرادي كه با اين شيوه هدف كلاهبرداري قرار گرفته‌‌اند مي‌توانند براي شناسايي وي به پايگاه يكم پليس آگاهي واقع در خيابان نياوران سه راه ياسر مراجعه نمايند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟