حضور نیافتن مقام هاي ارشد دولت در توديع محصولي

در اين مراسم كه حافظي مديرعامل تأمين اجتماعي، عطاريان مديرعامل صندوق بازنشستگي، هداوند مديرعامل بيمه خدمات درماني، موسويان مديرعامل صندوق بيمه روستائيان و عشاير، الفت پور معاون برنامه ريزي وزارت رفاه و فيروزي معاون اجتماعي وزارت رفاه و اعضاي هيأت امناي تأمين اجتماعي حضور داشتند، شيخ الاسلامي سرپرست وزارت رفاه خود را سرباز محصولي دانست و گفت: من سرباز محصولي بوده و هستم.
کد خبر: ۱۶۵۲۰۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۷ 17 May 2011
|
22033 بازدید
سرویس اجتماعی ـ با برکناری صادق محصولی، وزیر رفاه و تأمین اجتماعی از سوی رئیس جمهور و انتخاب شیخ الاسلامی، وزیر کار به عنوان سرپرست وزارت رفاه، تلاش برخی منصوبان محصولی در وزارت رفاه، برای بقا در این مجموعه جالب توجه است.

به گزارش «تابناک»، گفته می شود، یکی از مدیران کل وزارتخانه که در اردیبهشت ماه سال گذشته از سوی محصولی منصوب شده بود، در حال رایزنی با مجید موسویان، مدیر عامل صندوق روستاییان و عشایر ـ زیرمجموعه وزارت رفاه ـ است. مجید موسویان از زمان شریف زادگان، وزیر رفاه دولت اصلاحات در این سمت باقی است. وی همچنین عضو هیأت مدیره برخی از شرکت های تحت پوشش این صندوق نیز هست.

در این گزارش همچنین آمده است، علیرضا عسکریان، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت رفاه که منصوب محصولی است و غیرقانونی عضو هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی است، به دنبال یافتن پستی در یکی از وزارت خانه هاست؛ وی در هنگام حضور محصولی در وزرات کشور، مدیر کل منابع انسانی این وزارتخانه بود.

بنابر این گزارش، محمد رضا حسینی، مدیر کل دفتر وزارتی محصولی در وزارت رفاه نیز که از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل است، و همچنین علی یوسف پور، معاون پارلمانی وزارت رفاه نیز که از نزدیکان محصولی است، احتمال دارد که شاهد تغییراتی در حوزه مربوط به خود باشند.

از سوی دیگر، صادق محصولی، وزیر رفاه برکنار شده نیز گویا، قصد کاندیداتوری مجلس از ارومیه را دارد ـ هر چند کار وی سخت به نظر می رسد ـ چرا که برخی از خانواده شهدای ارومیه، از جمله خانواده شهید باکری از منتقدان جدی محصولی هستند.

بنا بر این گزارش، شیخ الاسلامی، سرپرست وزارت رفاه تاکنون در محل این وزارتخانه حاضر نشده، ولی گفته می شود که وی در روزهای آینده، از این وزارتخانه بازدید خواهد کرد.

حضور نداشتن مقام هاي ارشد دولت در توديع محصولي

صبح امروز، توديع صادق محصولي، وزير رفاه و تأمين اجتماعي كه توسط رييس جمهور بركنار شد، با حضور شيخ السلامي، وزير كار و سرپرست وزارت رفاه و بدون حضور مقام هاي ارشد نهاد رياست جمهوري و دولت برگزار شد.

اين در حالي است كه توديع محرابيان، وزير صنايع با حضور رحيمي، معاون اول رييس جمهور برگزار شده كه حضور نداشتن مقام هاي ارشد دولت در توديع محصولي، بيانگر نارضايتی رييس جمهور از محصولي است.

در اين مراسم كه حافظي، مديرعامل تأمين اجتماعي، عطاريان مديرعامل صندوق بازنشستگي، هداوند مديرعامل بيمه خدمات درماني، موسويان مديرعامل صندوق بيمه روستائيان و عشاير، الفت پور معاون برنامه ريزي وزارت رفاه و فيروزي معاون اجتماعي وزارت رفاه و اعضاي هيأت امناي تامين اجتماعي حضور داشتند، شيخ الاسلامي سرپرست وزارت رفاه خود را سرباز محصولي دانست و گفت: من سرباز محصولي بوده و هستم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟