شكار خياباني با خودروي سیاه

اول اردیبهشت‌ماه سال جاری ماموران با سرنشینان خودروی زانتیای مشکی‌رنگی روبه‌رو شدند که حرکات زیگزاگ و خطرناک داشت. با دستور ایست ماموران، خودروی زانتیا متوقف شد و 2 سرنشین آن به نام حسین و مهدی پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفتند و پذیرفتند زورگیر هستند.
کد خبر: ۱۶۶۱۳۹
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۶ 22 May 2011
|
6910 بازدید
وطن امروز: سرنشینان زانتیای سیاهرنگ در کمین مسافران بودند تا به زورگیری دست بزنند. این 2 جوان خشن با سرقت پول طعمه‌هایشان آنها را به باد کتک می‌گرفتند.

اول اردیبهشت‌ماه سال جاری ماموران با سرنشینان خودروی زانتیای مشکی‌رنگی روبه‌رو شدند که حرکات زیگزاگ و خطرناک داشت. با دستور ایست ماموران، خودروی زانتیا متوقف شد و 2 سرنشین آن به نام حسین و مهدی پس از دستگیری تحت بازجویی قرار گرفتند و پذیرفتند زورگیر هستند. در تحقیقات مشخص شد این 2 جوان طعمه‌های خود را به بهانه مسافرکشی در صندلی عقب خودرو سوار کرده و با استفاده از تاریکی شب اقدام به زورگیری از آنها می‌کردند و سپس با بستن دست و پای طعمه‌هایشان پا به فرار می‌گذاشتند.

وقتی پرونده این زورگیری خیابانی پیش روی بازپرس دادسرای شهید هاشمی قرار گرفت 2 زورگیر جوان اعتراف کردند با همدستی یکدیگر در خیابان‌های غرب تهران مسافران را به‌عنوان طعمه انتخاب کرده و در صندلی عقب با طرح این موضوع که کمی جلوتر پیاده می‌شوم مسافران را راضی می‌کردند در بین آنها بنشینند و با تهدید چاقو و قمه پول آنها را به سرقت می‌بردند. با شناسایی مالباختگان مشخص شد این باند زورگیری با تهدید مسافران به مرگ، پول و وسایل باارزش آنها را گرفته و در حالی که بشدت کتک‌شان می‌زدند دست و پای آنها را می‌بستند و در خیابان‌های خلوت رها می‌کردند.

 با ادعاهای متهمان به دستور بازپرس پرونده تحقیقات برای افشای زورگیری‌های شبانه این باند خشن ادامه دارد.

 


اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟