گروگان گيري کودک ۵ ساله در جوين، رهايي در مشهد

با توجه به حساسيت و اهميت موضوع بلافاصله هماهنگي هاي لازم را با مراجع قضايي به عمل آوردند و براي رهايي گروگان عازم مشهد شدند. رباينده کودک ۵ ساله که متوجه حضور پليس در يک قدمي خود شده بود، گروگان خود را در خيابان شهيدشيرودي مشهد رها کرد و متواري شد.
کد خبر: ۱۶۸۴۸۳
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۸ 02 June 2011
|
4257 بازدید
خراسان: فردي که فرزند يکي از نزديکان خانم مورد علاقه خود را از شهرستان جوين ربوده بود، از ترس پليس، گروگان خود را در مشهد رها کرد و متواري شد.

فردي در مراجعه به پليس آگاهي شهرستان جوين اعلام کرد که پسربچه ۵ ساله اش مفقود شده است و احتمال آدم ربايي وجود دارد و فردي که پيش از اين خواستگار يکي از نزديکان آن ها مي باشد، با خانواده اش عداوت و کينه ورزي دارد.

در پي اعلام اين گزارش، ماموران دايره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي جوين تحقيقات وسيعي را آغاز کردند و يک نفر مرتبط با اين پرونده دستگير و با بررسي هاي به عمل آمده از او سرنخ هايي که حاکي از انتقال کودک توسط فرد آدم ربا از شهرستان جوين به مشهد بود، به دست آمد.

ماموران انتظامي با توجه به حساسيت و اهميت موضوع بلافاصله هماهنگي هاي لازم را با مراجع قضايي به عمل آوردند و براي رهايي گروگان عازم مشهد شدند. رباينده کودک ۵ ساله که متوجه حضور پليس در يک قدمي خود شده بود، گروگان خود را در خيابان شهيدشيرودي مشهد رها کرد و متواري شد.

ماموران انتظامي اين پسربچه ۵ ساله را تحويل خانواده اش دادند و جست و جوهاي پليسي براي دستگيري متهم فراري همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟