آسمان ري سياه شد

به دليل اتصالات برق آتش‌سوزي بزرگي به وسعت 10 هزار متر مربع در انبار كالا واقع در جنوب تهران منطقه دولت آباد رخ داد كه دود حاصل از اين آتش‌سوزي آسمان شهر ري را سياه كرد.
کد خبر: ۱۷۱۳۰۴
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹ 18 June 2011
|
3615 بازدید
تهران امروز: ساعت 9 صبح جمعه به دليل اتصالات برق آتش‌سوزي بزرگي به وسعت 10 هزار متر مربع در انبار كالا واقع در جنوب تهران منطقه دولت آباد رخ داد كه دود حاصل از اين آتش‌سوزي آسمان شهر ري را سياه كرد. آتش نشانان پنج منطقه از تهران براي مهار اين آتش به سمت محل حادثه اعزام شدند. منطقه حادثه از يك سو در مجاورت بزرگراه آزادگان و از سويي ديگر در نزديكي منطقه حاشيه نشين دولت آباد (شهرري) واقع شده است كه در چند سال گذشته به علت عدم نظارت مسئولان به محلي براي دفن غيرقانوني زباله‌هاي ساختماني جنوب تهران تبديل شده است.

مردمي كه به محل آمده بودند و همسايگان انبار آتش گرفته در گفت‌وگو با مهر از غيراستاندارد بودن اين انبار خبر دادند و اظهار داشتند: اين انبار تنها يك در دارد كه دسترسي به آن براي اورژانس و آتش نشاني بسيار مشكل است و ما سال‌هاست از صداي كاميون‌ها و خاك و آلودگي صوتي در اين انبار رنج مي‌بريم.

محمد نژاد شهردار منطقه 20 تهران كه با بي‌سيم تمامي عمليات را زير نظر داشت در پاسخ به اين پرسش كه آيا اين انبار موارد ايمني لازم را براي جلوگيري از حريق رعايت كرده بود گفت: اين مشكل اصلي بسياري از انبارهاي تهران است كه به هيچ عنوان اين موارد را رعايت نمي‌كنند و حاصل آن آتش‌سوزي به اين وسعت است.

يكي از مسئولان انبار اظهار داشت: ما كپسول آتش نشاني داريم! در حالي كه كپسول‌ها در ساختمان ديگري به دور از انبار اصلي نگهداري مي‌شد. ولي شواهد نشان مي‌دهد كه در اين انبار هيچ‌گونه استانداردي براي نگهداري كالا رعايت نشده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟