خودروي سرقتي در ازاي خودروي تصادفي مادر

در پي شكايت فردي مبني بر سرقت خودروي پرايد شخصي‌اش از مقابل خانه‌اش در ساري، موضوع در دستوركار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت. با توجه به اين كه هيچ سرنخي در ارتكاب جرم موجود نبود با تحقيقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتي نهايتا كارآگاهان دريافتند يك دستگاه خودروي پرايد با مشخصات خودروي مسروقه به يك تعميرگاه در شهرستان قائمشهر براي تغيير اركان فني خودرو منتقل شده كه بلافاصله كارآگاهان به محل عزيمت و خودروي مذكور شناسايي شد.
کد خبر: ۱۷۲۵۶۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۲ 23 June 2011
|
3109 بازدید
جام جم: فردي كه پس از تصادف با خودروي مادرش اقدام به سرقت يك دستگاه خودرو كرده بود و قصد داشت آن را به مادرش تحويل دهد، به دام كارآگاهان پليس افتاد.

به گزارش اداره اجتماعي پليس‌آگاهي ناجا، سرهنگ عظيمي، رئيس پليس آگاهي استان مازندران در اين باره گفت: در پي شكايت فردي مبني بر سرقت خودروي پرايد شخصي‌اش از مقابل خانه‌اش در ساري، موضوع در دستوركار كارآگاهان اين پليس قرار گرفت. با توجه به اين كه هيچ سرنخي در ارتكاب جرم موجود نبود با تحقيقات گسترده و انجام اقدامات اطلاعاتي نهايتا كارآگاهان دريافتند يك دستگاه خودروي پرايد با مشخصات خودروي مسروقه به يك تعميرگاه در شهرستان قائمشهر براي تغيير اركان فني خودرو منتقل شده كه بلافاصله كارآگاهان به محل عزيمت و خودروي مذكور شناسايي شد. در تحقيق از مالك تعميرگاه معلوم شد وي از مسروقه بودن آن اطلاع نداشته لذا در مرحله بعدي با كشاندن سارق به محل، وي دستگير شد.

عظيمي خاطرنشان كرد: پس از انتقال متهم به پليس آگاهي، تحقيقات از وي به عمل آمد كه متهم به سرقت خودرو اعتراف كرد و علت و انگيزه سرقت را تعويض آن با خودروي تصادفي مادرش بيان كرد. پس از تكميل تحقيقات، پرونده به همراه متهم به مراجع ذي‌صلاح تحويل شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟