پايان خوش 19 سال فرار از خانه

دختر مفقود شده (سارا) كه در حال حاضر به عنوان پرستار افراد سالمند مشغول به كار بود، دوست نداشت از 19 سال فراق از خانواده خود چيزي بازگو كند از همين رو در چند جمله كوتاه گفت...
کد خبر: ۱۷۳۴۰۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶ 27 June 2011
|
6223 بازدید
ملت ما: دختر جواني كه در سال 71 از منزل خارج و ديگر بازنگشته و پس از آن نيز تلاش خانواده وي براي پيدا كردنش بي‌نتيجه مانده بود، پس از 19 سال با تلاش ماموران پليس آگاهي استان تهران محل زندگي او شناسايي و به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

سرهنگ «حميدرضا گل صباحي»، رييس پليس آگاهي استان تهران و البرز گفت: بهمن ماه سال گذشته پرونده‌يي مبني بر مفقوديت خانم «سارا -ش» از مرجع قضايي به پليس آگاهي واصل شد كه جهت رسيدگي به موضوع و به دست آمدن سرنخ‌هاي اوليه در ابتدا خانواده مفقودي به پليس آگاهي دعوت شدند.

برادر دختر مفقود شده در اظهارات خود گفت: خواهرم زماني كه منزل ما را ترك كرد 21 سال داشت و الان اگر زنده باشد 40 ساله است و از آن زمان تاكنون هيچ نشانه‌يي از او به دست نياورده‌ايم. 

وي گفت: خواهرم در سال 1371 تصميم داشت با پسري كه به يكديگر علاقه داشتند ازدواج كند اما وقتي با مخالفت خانواده مواجه مي‌شود يك روز به همراه پسر مورد علاقه‌اش از منزل خارج و ديگر بازنگشت و از آن تاريخ هرچه دنبالش گشتيم نتيجه‌يي عايدمان نشد و اكنون از پليس تقاضا داريم كه خواهر ما را يافته و به منزل بازگرداند. 

رييس پليس آگاهي استان تهران با اشاره به اظهارات برادر دختر مفقود شده ادامه داد: با توجه به حساسيت موضوع و اينكه احتمال هرگونه جنايتي متصور بود، رسيدگي به پرونده بطور ويژه در دستور كار اكيپ ويژه‌يي از كارآگاهان مجرب پليس آگاهي قرار گرفت.

گل‌صباحي افزود: براي به دست آمدن سرنخ‌هاي اوليه ضمن بهره‌گيري از بانك اطلاعات در پليس آگاهي و سامانه‌هاي تجهيزات فني نوين با ساير نهاد‌ها و سازمان‌هاي برون سازماني نظير بانك‌ها و مراكز آمار تعامل و استعلام دقيق به عمل آمد كه مشخصات 4 نفر با مشخصات فقداني مطابقت داشت.  وي گفت: درباره 4 نفر مشخص شده تحقيقات كامل به صورت نامحسوس انجام شد و اطلاعات جامع به دست آمد و پس از تجميع اطلاعات و بررسي آنها يكي از اين 4 نفر بيشترين مطابقت را با فقداني مورد نظر داشت از همين رو ماموران به آدرس موجود در سيستم‌هاي اطلاعاتي مراجعه كردند اما متاسفانه وي چندين سال قبل از محل نقل مكان كرده و هيچ آدرس و نشاني از خود به جا نگذاشته بود و همسايه‌ها نيز خبري از آدرس و محل زندگي جديد او نداشتند.

گل‌صباحي گفت: ماموران پس از آنكه تلاش اوليه آنها به نتيجه نرسيده بود مأيوس نشدند و مجددا از طريق كارهاي اطلاعاتي و استعلام سيستم‌هاي بانك اطلاعاتي موجود در ارگان‌هاي دولتي و شخصي سرانجام موفق شدند شماره حساب پس‌اندازي از فرد مفقودي در يكي از شعبات بانك‌هاي شخصي به دست آورند و پس از آنكه براي ماموران محرز شد صاحب شماره حساب همان فرد مفقودي است با هماهنگي مراجع قضايي آدرس محل زندگي وي در يكي از مناطق شمال تهران شناسايي و به همراه خانواده او به آدرس مورد نظر مراجعه كردند. 

رييس پليس آگاهي استان تهران و البرز گفت: پس از آنكه ماموران مطمئن شدند دختر مفقودي كه در حال حاضر 40سال داشت در منزل مورد نظر است به همراه مادر و برادر و ساير بستگان وي وارد منزل شدند و در صحنه‌يي باورنكردني مادر و دختر مفقود شده پس از 19 سال همديگر را سخت در آغوش گرفتند. 

دختر مفقود شده (سارا) كه در حال حاضر به عنوان پرستار افراد سالمند مشغول به كار بود، دوست نداشت از 19 سال فراق از خانواده خود چيزي بازگو كند از همين رو در چند جمله كوتاه گفت: پس از آنكه از خانواده‌ام دور شدم بخاطر كار اشتباهي كه كردم روي بازگشتن به منزل را نداشتم و هميشه فكر مي‌كردم كه خانواده‌ام من را فقط بخاطر اينكه بدون اجازه آنها منزل را ترك كرده‌ام ديگر نخواهند پذيرفت به همين خاطر از همان روزهاي اول كه فرار كردم به صورت مجردي زندگي مي‌كنم و توانستم با تلاش و فعاليت زندگي‌ام را با حفظ عفت و آبرو تا اينجا سپري كنم و هم‌اكنون كه به آغوش خانواده بازگشته‌ام بسيار خوشحالم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟