اجير شدن 2 زن برای مهمانی شوم

ما به همراه يكي از دوستان كشته شده‌مان مهمان صاحبخانه بوديم. آن شب قرار بود، 2 زن كه با آنها ارتباط دوستي داشتيم، به عنوان مهمان به آن خانه بيايند. آن شب وقتي زنگ خانه به صدا درآمد و مرد صاحبخانه مقابل در رفت تا 2 زن جوان را به خانه دعوت كند ناگهان هدف شليك گلوله قرار گرفت.
کد خبر: ۱۸۲۴۷۰
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹ 09 August 2011
|
15644 بازدید
جام جم: يك شرور سابقه‌دار كه در پي انتقام از 5 برادر مشهدي به همراه همدستانش به خانه آنها در محله طبرسي حمله و با شليك گلوله 2 نفر را كشته و 2 نفر ديگر را زخمي كرده بود، به همراه همدستانش تحت تعقيب پليس قرار گرفتند. سركرده اين باند تبهكاري 2 زن را اجير كرده بود تا با حضور در خانه مقتولان، نقشه جنايت را عملي كند.

چند شب پيش شليك‌هاي پي‌درپي گلوله در بلوار طبرسي مشهد، سكوت محله را درهم شكست. همسايه‌ها هراسان از خانه‌هايشان بيرون آمدند تا ماجرا را جويا شوند كه در همين موقع مشاهده كردند، چند مرد مسلح در حال فرار از خانه يكي از همسايه‌ها هستند. چند نفري از همسايه‌ها به تعقيب مردان مسلح فراري پرداختند تا با سد كردن راه آنها مانع از فرارشان شوند اما مهاجمان با سلاح تهديدشان كردند و به ناچار از ادامه تعقيب آنها باز ماندند.يكي از همسايه‌ها با نزديك شدن به خانه‌اي كه محل حادثه بود، مشاهده كرد، 4 مرد با شليك گلوله زخمي شده و تقاضاي كمك مي‌كنند.

مرد همسايه با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و ماجرا را اطلاع داد.

2 مرد كشته و 2 نفر ديگر زنده ماندند

دقايقي بعد ماموران انتظامي عازم محل حادثه شدند و با ديدن 4 مرد زخمي آنها را به مركز درماني انتقال دادند و تلاش پزشكان براي نجات آنها از مرگ آغاز شد، اما 2 نفر از زخمي‌ها به دليل شدت خونريزي تسليم مرگ شدند و 2 مرد ديگر زنده ماندند. با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه، بازپرس صفائيان، كشيك ويژه قتل دادسراي مشهد، دستور انتقال اجساد 2 مرد جوان را به پزشكي قانوني صادر كرد.

كارآگاهان جنايي پليس آگاهي با حضور در محله حادثه و تحقيق از همسايه‌ها متوجه شدند مرد صاحبخانه (يكي از افراد كشته شده) به همراه برادرش در اين خانه زندگي مي‌كرده‌اند.با به دست آمدن مشخصات يكي از قربانيان، تحقيق در اين زمينه وارد مرحله جديدي شد.

در مرحله بعدي تحقيقات ماموران متوجه شدند، مقتول و 4 برادر وي از افرادي هستند كه سابقه شرارت و عربده‌كشي در محله‌شان را دارند و چندي پيش هم با اعضاي يك باند شرارت كه سركرده‌هاي آن، 2 برادر به نام‌هاي حسين و علي بوده‌اند، درگير شده بودند.

با به دست آمدن اين اطلاعات ماموران كه احتمال مي‌دادند اين حادثه به قصد انتقام‌گيري صورت گرفته است با حضور در بيمارستان به تحقيق از 2 مصدوم ديگر پرداختند.

مهماني شوم

مصدومان حادثه به پليس گفتند، ما به همراه يكي از دوستان كشته شده‌مان مهمان صاحبخانه بوديم. آن شب قرار بود، 2 زن كه با آنها ارتباط دوستي داشتيم، به عنوان مهمان به آن خانه بيايند. آن شب وقتي زنگ خانه به صدا درآمد و مرد صاحبخانه مقابل در رفت تا 2 زن جوان را به خانه دعوت كند ناگهان هدف شليك گلوله قرار گرفت.

مصدومان حادثه افزودند: با شنيدن صداي شليك گلوله از حياط خانه ما 3 نفر كه درون اتاق بوديم، هراسان بيرون آمده و مشاهده كرديم، مردي به نام علي كه پيش از اين با صاحبخانه و برادرانش درگيري پيدا كرده و از آنها كتك خورده بود، به همراه چند مرد ديگر كه همگي سلاح كلاشينكف داشتند، صاحبخانه را كشته‌اند.2 مرد زخمي در ادامه اظهار داشتند، با ديدن مردان مسلح فريادزنان از همسايه‌ها تقاضاي كمك مي‌كرديم كه مهاجمان مسلح به سوي ما 3 نفر شليك كردند و مرگ يكي از ما رقم خورد. با به دست آمدن هويت ضاربان فراري، آنها تحت تعقيب پليس قرار گرفتند تا اين‌كه 2 زن و 3 مرد در اين رابطه دستگير شدند.

اجير شدن 2 زن از سوي مرد مسلح

ماموران ابتدا به تحقيق از 2 زن بازداشت شده پرداختند و معلوم شد، علي ـ آدمكش فراري ـ آن دو را به بهانه پرداخت پول كلان فريب داده و اجير كرده بود با مرد صاحبخانه كه با وي اختلاف داشته است، ارتباط دوستي برقرار كنند تا او بتواند شب حادثه مرگ او و برادرانش را رقم بزند. با اعتراف اين 2 زن متهم، 3 مرد متهم بازجويي شدند و گفتند ضارب اصلي ـ علي ـ و همدستانش با مقتول اختلاف داشته‌اند ولي اطلاعاتي از شب حادثه ندارند.

بنابر اين گزارش، متهمان با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برند. تحقيقات تكميلي براي دستگيري عاملان حادثه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟