اذيت و آزار زنان به بهانه دريافت بنزين

چون هوا گرم بود و كسي هم نبود شوهرم دلش به رحم آمده و ماشين را نگه داشت تا به آنها بنزين بدهد. اما به محض پياده شدن همسرم آن دو نفر به سوي ما حمله كرده و بلافاصله دو نفرديگر هم از پشت درخت‌ها به سوي ما آمده و با تهديد چاقو ما را به پشت درخت‌ها كشاندند.
کد خبر: ۱۸۵۶۶۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۹ 24 August 2011
|
12510 بازدید
تهران امروز: حكم اعدام سه افغاني كه با ترفندي موذيانه 5 زن را مورد اذيت و‌آزار قرار داده بودند براي اجرا به دادسراي جنايي تهران فرستاده شد.

بهمن 88 بود كه ماموران پليس آگاهي تهران از تجاوز چند مرد شرور به زني در جاده بهشت زهرا مطلع شدند.

زني كه قرباني اين ماجراي تلخ شده بود به ماموران گفت: سوار بر ماشين همسرم در حوالي بهشت زهرا در حال حركت بوديم كه دو مرد را ديديم كه كنار جاده‌اي خلوت ايستاده و با تكان دادن ظرف‌‌هاي خالي از ما درخواست بنزين كردند. چون هوا گرم بود و كسي هم نبود شوهرم دلش به رحم آمده و ماشين را نگه داشت تا به آنها بنزين بدهد. اما به محض پياده شدن همسرم آن دو نفر به سوي ما حمله كرده و بلافاصله دو نفرديگر هم از پشت درخت‌ها به سوي ما آمده و با تهديد چاقو ما را به پشت درخت‌ها كشاندند. آنها پس از بستن دست و پاي من و شوهرم در مقابل ديدگان وي مرا مورد اذيت و آزار قرار دادند و از اين صحنه‌هاي شنيع با گوشي موبايل فيلمبرداري كردند.اين چهار مرد كه به افغاني‌ها شبيه بودند بعد از رسيدن به خواسته‌هاي شوم خود پول و طلا و جواهرات ما را برداشته و به سرعت از محل فرار كردند. چند دقيقه بعد چند عابر پياده ما را مشاهده كرده و به كمكمان آمدند و پليس را خبر كردند.

دستگيري منشا بلوتوث

ماموران ويژه پليس بلافاصله دست به كار شده و به بررسي مناطقي در اطراف محل جرم پرداختند كه تبعه‌هاي افغانستان در آنجا سكونت داشتند. ماموران كه حدس مي‌زدند مجرمين فيلم حادثه را بين دوستان خود منتشر كرده‌اند با بررسي بلوتوث‌هاي رد و بدل شده دريافتند صحنه اذيت و آزار به طرز وسيعي بين اهالي بلوتوث شده است.

آنها با بازجويي از چند تن از اهالي سرمنشا اين بلوتوث يعني دو نفر از متهمين به نام قادر و عصمت را دستگير كردند.

با بازداشت اين دو نفر و بازجويي از آنها دو نفر ديگر از متهمين به اسم حامد و حنيف نيز شناسايي و تحت تعقيب قرار گرفتند. چند روز بعد ماموران پليس پاسگاه نعمت آباد خبر دستگيري حامد را به پليس آگاهي اعلام كردند اما تلاش ماموران براي دستگيري حنيف ناكام ماند و ماموران اطلاع پيدا كرده‌اند وي به نقطه‌اي نامعلوم در افغانستان گريخته است.

ترفند شيطاني در پوشش دريافت كمك

هر 3 متهم در جلسه بازجويي اتهام حمله به اين زن و شوهر و اذيت و آزار زن را پذيرفته و اعتراف كردند كه در اين كار شگرد داشته‌اند. آنها گفتند: از مدتي پيش نقشه اين كار را كشيديم و هر چند وقت يكبار در كنار جاده ايستاده و به بهانه گرفتن بنزين از مردم ماشين‌ها را متوقف مي‌كرديم. قبل از حادثه اخير كه به دستگيري مان منجر شد به 4 زن با اين روش تجاوز كرديم و اموال آنها را با خود برديم. متهمين اقرار كردند كه علاوه بر اين موارد از ده‌ها نفر ديگر زورگيري كرده و اموال آنها را غارت كرده‌اند.

متهمين با قرار مجرميت روانه شعبه 77 دادگاه كيفري شده و به طور غير علني مورد محاكمه قرار گرفتند. آنها در دادگاه هم اتهامات خود را پذيرفته ولي از قضات تخفيف خواستند. دادگاه نيز هر 3 متهم را مجرم شناخته و آنها را به خاطر تجاوز به عنف و زورگيري به اعدام، زندان و رد مال محكوم كرد. اين حكم با اعتراض متهمين به ديوان عالي كشور ارسال شد ولي ديوان با رد اعتراض متهمان حكم مرگ آنها را تاييد كرد.حكم صادره سرانجام پس از تاييد نهايي ديروز براي اجرا روانه دادسراي جنايي تهران شد تا به احتمال قوي در آينده‌اي نزديك سه متهم دستگير شده به دارمجازات آويخته شوند.

گفتني است پرونده متهم ديگر پرونده همچنان مفتوح و تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟