دستبرد مردان نقابدار به كارگاه ساختماني

سارقان همگي قمه داشتند، بچه‌ها ترسيده ‌بودند ما چهار نفر بوديم كه سعي كرديم با آنها مقابله كنيم اما ما را به قمه زدند و به گوشه‌اي انداختند بعد دست‌وپاي همه ما را بستند و گوشي‌هاي تلفن همراه را گرفتند تا مبادا به پليس خبر دهيم. مردان مسلح وانتي داشتند و هرچه دستگاه و شي ‌با ارزش در كارگاه بود را بار وانت كردند و راننده آنها برد.
کد خبر: ۱۸۶۳۱۵
|
۰۵ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۰ 27 August 2011
|
3055 بازدید
شرق: مردان مسلح نيمه‌شب به يك كارگاه ساختماني حمله و با بستن دست و ‌پاي كارگران، آنجا را غارت كردند.

يك هفته پيش صاحب يك كارگاه ساختماني با پليس شهرستان زرنديه در نزديكي ساوه تماس گرفت و خبر داد مردان مسلحي به محل كارش حمله كردند و بعد از زخمي كردن كارگران هرچه را كه در كارگاه بود با خود بردند.

با طرح اين شكايت پليس تحقيقات خود را آغاز كرد. ماموران ابتدا صاحب كارگاه را مورد بازجويي قرار دادند، اين مرد گفت: «كارگاه در منطقه مامونيه در شهر زرنديه واقع شده ‌است، ما طرف قرارداد دانشگاه غيرانتفاعي زرنديه بوديم و براي اين دانشگاه ساختمان مي‌ساختيم. هر شب حدود 14 كارگر من در كارگاه مي‌ماندند. حدود ساعت دو نيمه شب بود كه يكي از كارگران با من تماس گرفت و گفت كارگاه مورد دستبرد قرار گرفته ‌است. وقتي به ساختمان رسيدم، ديدم دزدان همه چيز را با خود برده و حداقل 50‌ميليون تومان خسارت وارد كرده‌اند.»

ماموران در ادامه به دستور سرهنگ عبدالمالكي، فرمانده انتظامي زرنديه براي به دست آوردن اطلاعات بيشتر، كارگراني كه در كارگاه بودند را مورد بازجويي قرار دادند. يكي از اين كارگران كه زخمي هم شده ‌بود، گفت: سارقان حدود 20 نفر بودند، همه آنها نقاب داشتند و ما نتوانستيم چهره‌شان را ببينيم. البته يكي از كارگران وقتي با يكي از اين مردان درگير شد، نقاب او را از صورتش برداشت و احتمال دارد بتواند وي را شناسايي كند.

سارقان همگي قمه داشتند، بچه‌ها ترسيده ‌بودند ما چهار نفر بوديم كه سعي كرديم با آنها مقابله كنيم اما ما را به قمه زدند و به گوشه‌اي انداختند بعد دست‌وپاي همه ما را بستند و گوشي‌هاي تلفن همراه را گرفتند تا مبادا به پليس خبر دهيم. مردان مسلح وانتي داشتند و هرچه دستگاه و شي ‌با ارزش در كارگاه بود را بار وانت كردند و راننده آنها برد. بعد از حدود يك ساعت كه ما همچنان در اسارت سارقان بوديم، وانت برگشت و اين‌بار مردان نقابدار را با خود برد.»

اين كارگر ادامه داد: «دزدان فكر همه چيز را كرده‌ بودند حتي لاستيك ماشين‌هايي را كه در كارگاه بود، پنچر كردند، تا مبادا تعقيب‌شان كنيم.»

بنابر اين گزارش در حال حاضر پليس سعي دارد با كمك كارگري كه چهره يكي از اين مردان نقابدار را ديده‌ است، از متهم چهره‌نگاري كند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟