طلاق، فرجام ازدواج استاد و دانشجو

همسرم دانشجوي مقطع دكترا است و من استاد او بودم و همسرم بعد از مدتي به من پيشنهاد آشنايي بيشتر و ازدواج داد. من قبلا يك‌بار ازدواج كرده و همسرم را طلاق داده بودم، اين دفعه خانواده من به اين ازدواج راضي نبودند ولي به مرور و با اصرار من اين موضوع را قبول كردند
کد خبر: ۱۸۹۴۹۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۶ 10 September 2011
|
9464 بازدید
شرق: ختري جوان بعد از ازدواج با استادش متوجه شد با او تفاهم ندارد به همين دليل براي طلاق اقدام كرد.

اين زن دادخواست خودش را بدون حضور در دادگاه و از طريق وكيلش به قاضي شعبه 268 قضايي خانواده ارايه داد و شوهر او در توضيح ماجرا به حسن عموزادي رييس دادگاه گفت: من و همسرم آذر سال گذشته عقد كرديم ولي با هم تفاهم نداشتيم و تصميم به جدايي گرفته‌ايم. من هنوز به طور دقيق نمي‌دانم مشكل زندگي مشترك‌مان چيست كه همسرم درخواست جدايي داده است.

اين مرد درباره نحوه آشنايي با همسرش، عنوان كرد: همسرم دانشجوي مقطع دكترا است و من استاد او بودم و همسرم بعد از مدتي به من پيشنهاد آشنايي بيشتر و ازدواج داد. من قبلا يك‌بار ازدواج كرده و همسرم را طلاق داده بودم، اين دفعه خانواده من به اين ازدواج راضي نبودند ولي به مرور و با اصرار من اين موضوع را قبول كردند.

اين مرد افزود: من با همسرم مشكل حادي ندارم ولي همسرم مشكل روحي دارد و ادامه زندگي با او برايم صلاح نيست بنابراين حالا كه او طلاق مي‌خواهد من نيز حاضر به جدايي هستم. قاضي دادگاه بعد از شنيدن حرف‌هاي اين مرد و وكيل همسرش حكم طلاق توافقي را صادر كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟