عاملان قتل كودك 2.5 ساله در يك قدمي محاكمه

در پي اظهارات مجتبي ـ عامل جنايت ـ مادر كودك نيز مورد تحقيق قرار گرفت و اعتراف كرد با متهم رابطه پنهاني داشته و با ميل و رضايت خود به دامداري رفته بود و باورش نمي‌شده كه اين مرد، جان كودكش را بگيرد.
کد خبر: ۱۹۱۴۲۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۴ 19 September 2011
|
5673 بازدید
جام جم: مرد معتادي كه در پي رابطه پنهاني با يك زن متاهل، پسر 2.5 ساله او را كشته و در گورستان شهريار دفن كرده بود، بزودي به همراه زن خيانتكار در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.

مهر سال گذشته جسد اين پسر خردسال در گورستاني در شهريار كشف شد. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد او پيش از مرگ مورد كودك‌آزاري قرار گرفته و آثار كبودي در بدنش مشهود است. با انتقال جسد به پزشكي قانوني، كارشناسان با گذشت 10 ماه از مرگ كودك اعلام كردند، كودك خردسال بر اثر ضربه مغزي كشته شده و بعد از جنايت، جسدش دفن شده است.

با مشخص شدن علت اصلي مرگ اين كودك، مادر او و مردي كه با وي ارتباط پنهاني داشت، هر دو به اتهام قتل بازداشت شدند. در ادامه تحقيقات كارآگاهان به محل جنايت كه يك دامداري در حومه شهريار بود، رفته و عاملان اين جنايت دلخراش، صحنه قتل را بازسازي كردند.

چند روز پيش متهمان براي اخذ آخرين دفاعيات خود به شعبه اول بازپرسي دادسراي شهريار انتقال يافتند.

اعتراف به قتل كودك

ابتدا مرد معتاد كه عامل جنايت بود، با اعتراف به قتل پسر 5‌/‌2 ساله گفت:‌ يك قاچاقچي سابقه‌دار هستم. سال گذشته پس از آزادي از زندان دوباره جرايم قبلي را آغاز كردم. در يكي از بوستان‌هاي شهر با شاكي آشنا شدم. او ادعا كرد از شوهرش جدا شده و با پسر خردسالش زندگي مي‌كند. پس از آن با هم ارتباط داشتيم.

متهم به قتل اضافه كرد: شب حادثه زن جوان و فرزندش در دامداري مهمان من بودند؛ اما فرزندش بي‌قراري مي‌كرد. او را كتك زده و سرش را به حوضچه كوچك دامداري كوبيدم كه بيهوش شد. من هم از ترس جسد را درون گورستان دفن كردم و مادرش را در جريان گذاشتم.

وي افزود: مادر كودك را كه در جريان حادثه بشدت شوكه شده بود تهديد به مرگ كردم.

در پي اظهارات مجتبي ـ عامل جنايت ـ مادر كودك نيز مورد تحقيق قرار گرفت و اعتراف كرد با متهم رابطه پنهاني داشته و با ميل و رضايت خود به دامداري رفته بود و باورش نمي‌شده كه اين مرد، جان كودكش را بگيرد.

بنابر اين گزارش، متهمان با تجديد قرار قانوني روانه زندان شدند. براي پرونده قضايي در رابطه با مجتبي، متهم به قتل پسر 2.5 ساله و براي مادر كودك به اتهام ارتباط پنهاني با متهم رديف اول و ارتكاب زناي محصنه كيفرخواست صادر و به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد. بزودي متهمان محاكمه و مجازات مي‌شوند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟