قتل مرد 75 ساله به دليل رابطه پنهاني

شب حادثه در تماس‌هاي تلفني، بار ديگر نقشه‌ قتل را مرور كرديم و قرار شد، مرد موردعلاقه‌ام نيمه شب در حالي كه من در ورودي منزل را باز گذاشته‌ام وارد خانه شود. او طبق برنامه پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمينان از مرگ وي متواري شد.
کد خبر: ۱۹۱۴۳۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷ 19 September 2011
|
7388 بازدید
شرق: مردي بعد از برقراري رابطه با يك زن متاهل، براي ازدواج با او شوهرش را كشت.

اين متهم اكنون فراري است و پليس شهرستان كلاله واقع در استان گلستان تحقيقات گسترده‌اي را براي دستگيري او آغاز كرده است.

ماموران پليس بعد از اينكه از قتل يك مرد 75ساله باخبر شدند به خانه او رفتند و در همان بدو تحقيقات با مشكوك شدن به همسر مقتول او را تحت بازجويي قرار دادند. اين زن در اعترافات خود ضمن معرفي قاتل، از رابطه پنهاني‌اش با او پرده برداشت و گفت: مدتي پيش روي زمين‌هاي كشاورزي اين فرد كارگري مي‌كردم و به تدريج به او علاقه‌مند شدم و رابطه پنهاني با او را آغاز كردم.

اين زن افزود: ما با گذشت مدتي از شروع اين ارتباط، تصميم به ازدواج گرفتيم. تنها مانع بر سر راه ما، همسرم بود به همين دليل تصميم گرفتيم او را بكشيم.

وي در ادامه اعترافات خود گفت: شب حادثه در تماس‌هاي تلفني، بار ديگر نقشه‌ قتل را مرور كرديم و قرار شد، مرد موردعلاقه‌ام نيمه شب در حالي كه من در ورودي منزل را باز گذاشته‌ام وارد خانه شود. او طبق برنامه پس از ورود به منزل با ضربات چاقو همسرم را به قتل رساند و بعد از اطمينان از مرگ وي متواري شد.

اين زن در ادامه اعترافات تكان‌دهنده خود ادامه داد: پس از خروج اين مرد از منزل با من تماس گرفت و خواست بدون همراه بردن دو دختر 9 و 12 ساله‌ام، با وي فرار كنم ولي من حاضر به اين كار نشدم.

اين زن در ادامه، انگيزه خود را براي همكاري براي قتل همسرش و ارتباط پنهاني با قاتل، بي‌توجهي همسرش به او و پرداخت نكردن نفقه عنوان كرد. بنا بر اين گزارش در حالي كه اين زن در بازداشت به سر مي‌برد پليس در تعقيب همدست اوست.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟