جنايت پس از درگيري خياباني 3 نوجوان

ظهر روز حادثه وقتي از مدرسه بيرون آمدم، از مهرزاد ـ دوستم ـ پيامكي دريافت كردم مبني بر اين‌كه او با دوست سابقش دعوا كرده و قصد ملاقات شبانه با او را دارد. شب حادثه به محض ملاقات با مهرزاد علت را جويا شدم كه گفت از چند شب پيش كه با برادرش دعوا كرده، مهمان خانه خواهرش است.
کد خبر: ۱۹۵۳۱۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۴ 08 October 2011
|
7187 بازدید
جام جم: پسر نوجواني كه در جريان حمايت از دوست خود در يك درگيري خياباني در شهرري، پسري را با ضربه چاقو كشته بود، به همراه همدستش دستگير شد.

شامگاه 11 مهر مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و گفت 3 نوجوان در خيابان مختارآبادي شهرري با هم درگير شده‌اند و يكي از آنها با ضربه چاقو زخمي شده است.

دقايقي بعد ماموران كلانتري 131 شهرري با حضور در محل حادثه متوجه شدند نوجوان 17 ساله‌اي به نام پوريا از ناحيه گردن با چاقو زخمي شده است. نوجوان زخمي به بيمارستان فيروزآبادي انتقال يافت اما وي به علت شدت خونريزي جانش را از دست داد.

در پي مرگ پسر نوجوان، جسد وي با هماهنگي قضايي با بازپرس كشيك دادسراي شهرري به پزشكي قانوني منتقل شد. در مرحله بعدي تحقيقات خانواده مقتول به كلانتري احضار شدند و در تحقيق از آنها معلوم شد مقتول با پسري به نام مهرزاد اختلاف و شب حادثه نيز با او قرار ملاقات داشته است. به اين ترتيب مهرزاد به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقيب قرار گرفت.

با شناسايي خانه پدري او ماموران به آنجا رفتند و در تحقيق از خانواده‌اش متوجه شدند مهرزاد به خانه خواهرش در باقرآباد رفته و از حادثه‌اي كه رخ داده، بي‌خبرند. بنابراين ماموران كلانتري به مخفيگاه متهم رفته و او را دستگير كردند.

متهم نوجوان بازجويي شد و گفت:‌عامل حادثه دوست ديگري به نام فرهاد است. فرهاد نيز تحت تعقيب قرار گرفت و دستگير شد.

متهمان براي تحقيقات بيشتر به اداره 10پليس آگاهي تهران منتقل و بازجويي شدند. فرهاد ـ متهم به قتل ـ به پليس گفت: ظهر روز حادثه وقتي از مدرسه بيرون آمدم، از مهرزاد ـ دوستم ـ پيامكي دريافت كردم مبني بر اين‌كه او با دوست سابقش دعوا كرده و قصد ملاقات شبانه با او را دارد. شب حادثه به محض ملاقات با مهرزاد علت را جويا شدم كه گفت از چند شب پيش كه با برادرش دعوا كرده، مهمان خانه خواهرش است.

متهم اضافه كرد: خواهرزاده‌اش هنگام بازي با تلفن همراه او اشتباهي به شماره تلفن پوريا زنگ مي زند و همين موضوع باعث مي شود پوريا در تماس با وي به او فحاشي كند. آنها شب حادثه با هم ملاقات داشتند تا به اختلافشان پايان دهند كه دوباره ميان آنها مشاجره شد.

وي افزود: من يك لحظه عصباني شده و پوريا را هل دادم. بعد نفهميدم چطور چاقويي كه براي ترساندن او با خود آورده بودم به گردنش اصابت كرد. به محض زخمي شدن او، با مهرزاد فرار كرديم اما گمان نمي‌بردم پوريا مرده باشد.

در پي اعتراف او مهرزاد نيز بازجويي شد و گفته‌هاي او را تاييد كرد. بنا بر اين گزارش، متهمان با قرار قانوني روانه بازداشتگاه پليس شدند. تحقيقات از آنها ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟