چك بي‌محل مشاور املاك به فروشنده خانه

فردي با مراجعه به پليس آگاهي زنجان اظهاركرد كه يك واحدآپارتمان را به فردي فروخته و در مقابل، مشاور املاك چك بي‌محلي را در وجه خودش ارائه و از پرداخت پول آپارتمان خودداري كرده است.
کد خبر: ۱۹۶۶۴۶
|
۲۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۱ 13 October 2011
|
3980 بازدید
تهران امروز: رئيس پليس آگاهي زنجان با اشاره به دستگيري دو كلاهبردار به شهروندان توصيه كرد: جهت جلوگيري از هرگونه سوء استفاده وجه معامله را در حضور فروشنده پرداخت كنيد.

سرهنگ طلوعي افزود: فردي با مراجعه به پليس آگاهي زنجان اظهاركرد كه يك واحدآپارتمان را به فردي فروخته و در مقابل، مشاور املاك چك بي‌محلي را در وجه خودش ارائه و از پرداخت پول آپارتمان خودداري كرده است.

رئيس پليس آگاهي زنجان در اين باره گفت: در پي اطلاع ماموران از اين موضوع تحقيقات در اين زمينه آغاز وماموران در بررسي‌هاي خود دريافتند كه مشاور املاك پول فروش آپارتمان را به طور كامل از خريدار دريافت و در مقابل چك بي‌محلي را به فروشنده ارائه كرده است.

سرهنگ مصطفي طلوعي افزود:‌دستور بازداشت او صادر و تلاش براي دستگيري وي آغاز شد كه باتعقيب ومراقبت‌هاي پليسي،متهم دستگيرو به پليس آگاهي منتقل شد. در بازجويي‌هاي انجام گرفته متهم با ارائه دلايل و مدارك لب به اعتراف گشود و به كلاهبرداري از شاكي اعتراف كه در نهايت وجوه مورد معامله از مشاور املاك دريافت و با پرونده متشكله به مراجع قضايي معرفي شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟