كلاهبرداري با عنوان برنده شدن در مسابقه همراه اول

پس از انجام يكسري كارهاي اطلاعاتي مشخص شد فرد مذكور از كافي نت‌هاي متفاوت در سطح شهر اقدام به ارسال پيامك كرده، لذا با تعقيب و مراقبت‌هاي ويژه و تحت نظر قرار دادن كافي نت‌ها متهم مذكور در يك اقدام غافلگيرانه دستگير و به مقر پليس دلالت شد.
کد خبر: ۱۹۷۲۳۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۱ 16 October 2011
|
5005 بازدید
تهران امروز: رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي از دستگيري كلاهبردار حرفه‌اي با 60 ميليون و 600 هزار ريال كلاهبرداري طي دو روز گذشته در شهرستان پيرانشهر خبر داد.

سرهنگ «النقي‌پور» رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: در پي وصول خبري مبني بر كلاهبرداري از طريق ارسال پيامكي مبني بر اينكه شما برنده پانصد هزار تومان وجه نقد در مسابقه همراه اول شده ايد، موضوع در دستور كاري اين پليس قرار گرفت.

اين مقام مسئول افزود: پس از انجام يكسري كارهاي اطلاعاتي مشخص شد فرد مذكور از كافي نت‌هاي متفاوت در سطح شهر اقدام به ارسال پيامك كرده، لذا با تعقيب و مراقبت‌هاي ويژه و تحت نظر قرار دادن كافي نت‌ها متهم مذكور در يك اقدام غافلگيرانه دستگير و به مقر پليس دلالت شد.

وي ادامه داد: در بازرسي بدني از متهم دستگير شده يك جلد دفترچه حاوي اطلاعات شخصي بانكي افراد، فلش مموري حاوي اطلاعات و سوابق موجود پيرامون جرم و دو دستگاه گوشي با خط ايرانسل حاوي پيامك‌هاي اطلاعات بانكي كشف و ضبط شد.

سرهنگ « النقي پور» با اشاره به اعتراف متهم دستگير شده به بزه انتصابي و معرفي دو نفر از همدستانش گفت: متهمان از اين طريق 60 ميليون و 600 هزار ريال كلاهبرداري كرده‌اند. در اين زمينه پرونده مقدماتي تشكيل شده است و تلاش براي دستگيري ساير همدستان متهم دستگير شده كماكان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟