زورگيري از بچه محل

دقايقي بعد هم مهدي به من زنگ زده و گفت در صورت شكايت نيمه شب با دوستانم به خانه ات ريخته و بلايي سرت مي‌آوريم كه تا آخر عمر يادت بماند.
کد خبر: ۱۹۸۰۷۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۴ 19 October 2011
|
4297 بازدید
تهران امروز: زورگيري كه به دوست خود هم رحم نكرده و اتومبيل او را به سرقت برده بود دستگير شد.

تيرماه امسال جواني 30 ساله به كلانتري در تهرانپارس مراجعه كرده و ادعا كرد اتومبيل پرايدش توسط يكي از دوستانش به زور از وي به سرقت رفته است. اين فرد به ماموران گفت: به اتفاق يكي از دوستان هم محله‌اي خود به نام مهدي در بلوارپروين داخل ماشين در حال حركت بوديم كه مهدي از من خواست وارد كوچه‌اي شوم تا او پيش يكي از دوستان خود برود. بعد از چند دقيقه مهدي به همراه دو تن ديگر به محل پارك خودرو كه من هم آنجا بودم آمده و با كتك زدن من با همدستانش اتومبيل را به سرقت بردند.

دقايقي بعد هم مهدي به من زنگ زده و گفت در صورت شكايت نيمه شب با دوستانم به خانه ات ريخته و بلايي سرت مي‌آوريم كه تا آخر عمر يادت بماند.

با ارجاع پرونده به پليس آگاهي كارآگاهان دريافتند مهدي 31 ساله از تبهكاران معورف منطقه شرق تهران است كه به مهدي روغني معروف بوده و بارها از شهروندان زورگيري كرده اما با تهديد آنها مانع از پيگيري قضايي ماجرا مي‌شده است.

همچنين مشخص شد اين متهم از چند سال پيش تاكنون به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو تحت تعقيب پليس قرار دارد و به همين خاطر زندگي مخفيانه‌اي را در پيش گرفته است. با اين اطلاعات مشخصات اين متهم خطرناك در اختيار پليس سراسر تهران قرار گرفت تا اينكه سرانجام شب 22 مهرماه جاري ماموران گشت كلانتري جواديه متهم را در محله تهرانپارس شناسايي و قبل از فرار، وي را دستگير كردند.

سرهنگ رضا موذن رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران با تاييد اين خبر گفت: با توجه به دستور قضايي براي انتشار عكس با چهره باز متهم از کليه شکات و مالباختگان احتمالي دعوت مي‌شود تا جهت طرح شکايات خود به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان سيدخندان، خيابان ابوذر غفاري مراجعه نمايند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟