كلاهبرداري 90 ميليوني به بهانه ازدواج

او با پيشنهاد سرمايه‌گذاري در شركت و وعده پرداخت سود هنگفت من و خانواده‌ام را فريب داد و ما مبلغ 60 ميليون به وي پرداخت كرديم، اما پس از مدتي نه‌تنها از پرداخت سود خبري نبود بلكه با تهديد انتشار عكس و فيلم‌هاي خصوصي اينجانب، درخواست 30ميليون تومان ديگر كرد كه به خاطر ترس و وحشت از اين موضوع مبلغ مورد نظر را نيز به او پرداخت كردم.
کد خبر: ۲۰۰۰۹۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷ 27 October 2011
|
4318 بازدید
جام جم: فردي كه با اغفال يك خانم و به بهانه ازدواج، 90 ميليون تومان از او كلاهبرداري كرده بود، دستگير و روانه زندان‌شد.

سرهنگ كريمي، رئيس پليس آگاهي استان گيلان در تشريح اين خبر گفت: خانمي با مراجعه به پليس اظهار كرد شخصي با واسطه يكي از اقوام با وي آشنا شده و با معرفي خود به عنوان مهندس كامپيوتر، عنوان كرده داراي شركت كامپيوتري در شهرستان رشت است و با شركت بزرگي كه واردكننده تجهيزات رايانه است همكاري مي‌كند.

شاكي افزود: او با پيشنهاد سرمايه‌گذاري در شركت و وعده پرداخت سود هنگفت من و خانواده‌ام را فريب داد و ما مبلغ 60 ميليون به وي پرداخت كرديم، اما پس از مدتي نه‌تنها از پرداخت سود خبري نبود بلكه با تهديد انتشار عكس و فيلم‌هاي خصوصي اينجانب، درخواست 30ميليون تومان ديگر كرد كه به خاطر ترس و وحشت از اين موضوع مبلغ مورد نظر را نيز به او پرداخت كردم.

كريمي خاطرنشان كرد: با توجه به اظهارات شاكي، كارآگاهان متهم را دستگير كردند و با اعتراف وي، پرونده براي صدور دستور قضايي به دادسرا ارسال شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟