پيامك‌هاي دروغين مرد برادر كش

متهم در بازجويي‌هاي پليس به قتل برادر 33 ساله خود و انداختن جنازه وي به داخل چاه معترف و مدعي شده كه اين نوجوان نيز از جريان قتل باخبر بود وقتي با هم در داخل منزل مشاجره كرديم و تهديد به افشاي حقيقت كرد...
کد خبر: ۲۰۰۴۰۷
|
۰۷ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۹ 29 October 2011
|
3888 بازدید
تهران امروز: پيامك‌هاي قاتل، راز قتل نوجوان 14 ساله و مرد 33 ساله‌اي را كه مدتي پيش ناپديد شدند برملا كرد.

در پي اعلام فقدان نوجوان 14ساله‌اي به پليس آگاهي «سرعين» در سوم تيرماه سال‌جاري، كارآگاهان اين يگان اقدامات گسترده‌اي را براي پيدا كردن فرد مفقود شده آغاز كردند، در ادامه ماموران در بررسي پيامك‌هاي تلفني رسيده از تلفن همراه نوجوان فقداني به خانواده‌اش متوجه شدند كه فرستنده اين پيامك‌ها شناخت كافي از خانواده گم شده دارد.

در ادامه تحقيقات، با بررسي بيشتر تماس‌هاي تلفن همراه اين نوجوان 14 ساله مشخص شد اين نوجوان قبل از ربايش تماس‌هاي زيادي با پسرعمه 25 ساله خود برقرار كرده كه اين اولين سرنخ براي كشف حقيقت ماجرا بود. در ادامه رسيدگي چاه مشكوك موجود در داخل حياط متهم كه با سنگ و خاك پوشانده شده بود بازگشايي و در كمال ناباوري جسد متلاشي شده دو نفر در داخل گوني‌هاي جداگانه كشف شد.

پس از حضور خانواده فرد مفقود شده و خانواده جوان مظنون به قتل، جنازه‌ها بررسي و معلوم شد يكي از آنان متعلق به نوجوان 14 ساله مفقود شده و ديگري متعلق به مردي 33 ساله كه حدود يك سال و نيم قبل به طرز نامعلومي مفقود شده بود است .

با اقدام كارآگاهان پليس آگاهي جوان 25 ساله دستگير و مورد تحقيق و بازجويي قرار گرفت كه متهم در بازجويي‌هاي پليس به قتل برادر 33 ساله خود و انداختن جنازه وي به داخل چاه معترف و مدعي شده كه اين نوجوان نيز از جريان قتل باخبر بود وقتي با هم در داخل منزل مشاجره كرديم و تهديد به افشاي حقيقت كرد، وي را با استفاده از طناب خفه و جنازه‌اش را پس از گذاشتن در داخل گوني به چاه انداخته و آن‌ را با خاك و سنگ پر كردم.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟