بازدید 43315

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:‌۵۴ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت که با توجه به برگزاری هفته‌های چهارم و پنجم فوتبال ایران حدفاصل برنامه هفته گذشته تا این هفته، می‌شد حدس زد که شب پرکاری در انتظار فردوسی‌پور است که باید شانزده بازی را در آن بررسی کند.
کد خبر: ۴۲۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۲:۳۶ 26 August 2014
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲: ‌۵۴ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت که با توجه به برگزاری هفته‌های چهارم و پنجم فوتبال ایران حدفاصل برنامه هفته گذشته تا این هفته، می‌شد حدس زد که شب پرکاری در انتظار فردوسی‌پور است که باید شانزده بازی را در آن بررسی کند.

به گزارش «تابناک»، با گذشت پنج هفته از فوتبال ایران، انتخاب بهترین گل مردادماه، پرسش پیامکی برنامه امشب نود بود که بینندگان برنامه باید از میان گل امید ابراهیمی و کرار جاسم به سایپا در بازی استقلال و سایپا، گل پیام صادقیان در بازی نفت و پرسپولیس، امین منوچهری، لوسیانو ادینهو و اسماعیل شریفات، یکی را ‌گل ماه ‌برمی‌‌گزیدند که بسیار روشن بود، رقابت ‌میان گل بازیکنان آبی و سرخپوش پایتخت خواهد بود.

بنا بر این گزارش، هدایت ممبینی، کار‌شناس داوری این هفته برنامه نود بود. در آغاز برنامه، سخن از ‌کم آبی در کشور بود و در این باره، ممبینی سخنانی گفت.

همچنین گزارشی از اهواز و آلودگی هوای این شهر در سال ۹۰ و برگزاری بازی فوتبال در این آلودگی پخش شد.

برنامه به صورت جدی با بخش نود درجه شروع شد. در این بخش، مواردی از جمله درگیری «فامیل‌های قلعه نویی» در دیدار استقلال با سایپا در جریان مسابقه، خنده‌های عابدزاده روی نیمکت راه آهن و پارچ آب ورزشگاه فولادشهر مورد توجه فردوسی‌پور قرار گرفت‌.

وی همچنین با نشان دادن تصاویری از دیدار تراکتورسازی با پدیده و نبودن کودکان جلو‌ بازیکنان تراکتورسازی قبل از شروع مسابقه، به کشیده شدن سیاست کاهش فرزندآوری به فوتبال اشاره کرد!

رئیس فدراسیون فوتبال، نخستین مهمان تلفنی برنامه این هفته بود. علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش گفت: در آخرین بحث‌ها از قرارداد چهار ساله گفتیم که البته دارای سه مرحله است؛ نخست جام ملت‌های آسیا، دوم تا صعود به جام جهانی و سومین مرحله تا جام جهانی است.

وی ادامه داد: درباره مبلغ قرارداد به تفاهم رسیدیم و همچنین چندین بند دیگر؛ اما درباره بندهایی مانند حق فسخ قرارداد هنوز توافقی نشده که باید حل و مشخص شود ‌در صورت فسخ قرارداد، هر طرف چه میزان خسارت بپردازد.

کفاشیان ادامه داد: بحث کی‌روش هم این است که اگر بحث فسخ قرارداد کاملا در اختیار فدراسیون باشد، در صورت تغییر ریاست فدراسیون، شاید موقعیتش به خطر بیفتد. همچنین ما دستیاران کی‌روش را کاهش دادیم.

وی درباره مصاحبه وزیر ورزش درباره مدیریت فدراسیون و شائبه دخالت دولت در فوتبال گفت: وزیر ورزش، عضو مجمع فدراسیون فوتبال است و سخنانش هم برای کمک به اداره فوتبال است. در ماده ۳۳ اساس‌نامه فدراسیون آمده که باید همه ‌اعضای هیأت رئیسه فدراسیون‌ از طریق مجمع انتخاب یا تغییر کنند. ما هم اگر بخواهیم کسی را تغییر دهیم، باید درخواستش را به مجمع بدهیم.

کفاشیان در پایان گفت: کی‌روش به احتمال ۹۹ درصد در ایران ماندگار است، مگر آنکه امروز (سه‌شنبه) اتفاق‌های غیر مترقبه رخ دهد.

از نکات حاشیه‌ای بازی‌های هفته چهارم که مورد توجه برنامه نود قرار گرفته بود، گلایه‌های سرمربی استقلال صنعتی خوزستان و دعوای فامیل امیر قلعه نویی با مدافع استقلال بود. ویسی که در جریان دیدار استقلال صنعتی با فولاد از سوی هواداران استقلال مورد فحاشی قرار گرفته بود، پس از بازی با بغض گفت که علیه وی فحش‌هاش ناموسی داده‌اند و حتی یک پسر بچه سیزده ساله وی را دلال خطاب کرده است.

افزون بر این، پخش تصاویر درگیری امیر حسین صادقی با یکی از بستگان امیر قلعه نویی بعد از بازی با سایپا برای لحظاتی روی آنتن رفت و گزارش کوتاهی از آن پخش شد. در این گزارش از فامیل امیر قلعه نویی که یک طرف درگیری بود، با نام «فامیل دور» یاد شد!

دیگر آیتم برنامه، تقویم نود بود. افتتاح ورزشگاه امجدیه و نحوه نامگذاری این ورزشگاه در نوع خود جالب توجه بود. به گفته پیشکسوتان فوتبال تهران، زمین‌های مربوط به ورزشگاه، برای شخصی به نام امجد خان بوده ‌که می‌خواسته این زمین‌ها را متری ۲ ریال بفروشد. با این حال امجد خان به شرط اینکه ورزشگاه به نام وی ‌شود، زمینش را هر متر به مبلغ ۱۰ شاهی ارزان‌تر فروخت و این ورزشگاه به نام امجدیه شد.

مصاحبه با نخستین گلزن دربی و نخستین گلزن پرسپولیس در دیدار با استقلال هم در این بخش قرار داشت. زننده اولین گل دربی گفت، پس از بازی ـ که با نتیجه ۴ بر یک به سود استقلال پایان یافته بود ـ ۵ تومان جایزه گرفته بود، ولی این مبلغ را خرج اسپورت کردن اتومبیلش کرده است!

در میان برنامه، فردوسی‌پور تأکید کرد که فرصت زیادی ندارد و به خاطر بررسی دو هفته از مسابقات در یک شب، برنامه‌اش «شلوغ و پلوغ» است.

در روزهایی که بحث بخشیده شدن بازیکنانی که کارت معافیتشان مشکل داشت، این موضوع دوباره در برنامه نود برای سومین هفته ‌گوشزد شد. تهیه کننده و مجری برنامه نود از مسئولان مربوطه ‌خواست، ‌این موضوع «ماست مالی» نشود.

فردوسی‌پور در این خصوص گفت: کاش یا اصلا بحث این کارت‌ها مطرح نمی‌شد و یا حالا که ‌شده، با آن برخورد شود. خون هیچ فردی از دیگران رنگین‌تر نیست. در همین ارتباط گزارشگر برنامه نود، ‌مصاحبه چالشی با میلاد غریبی، یکی از همین بازیکنان انجام داده بود که این مصاحبه روی آنتن رفت. نکته عجیب اینکه غریبی گفت، نام دبیرستان و پیش دانشگاهی خود را فراموش کرده و چیزی یادش نمی‌آمد!

در ادامه برنامه گزارش عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران پخش ‌و همچنین به حضور وحید هاشمیان در تمرین بایرن مونیخ و آموزش زیر نظر پپ گواردیولا اشاره شد.

فردوسی‌پور همچنین به باند جعل کارت خدمت در اهواز اشاره کرد و گفت: ۵۸ بازیکن در تیم‌های ‌خوزستانی از جمله فولاد، استقلال صنعتی، فولاد نوین، نفت مسجد سلیمان و بندر کنگ هستند که این مشکل را دارند ولی «مثل آب خوردن» برای تیم‌هایشان بازی می‌کنند.

پس از آن پرداختن به بازی‌های هفته پنجم لیگ بر‌تر و حواشی همیشگی آن در دستور کار قرار گرفت و به مشکلات برخی مسابقات اشاره شد. در خلال این آیتم، عادل فردوسی‌پور اعلام کرد که برانکو ایوانکوویچ روی صفحه شخصی خود از پیشنهاد یک تیم لیگ برتری به وی خبر داده و نوشته است: «شاید هم‌اکنون وقت آن باشد که به خانه دوم خودم برگردم».

دوربین برنامه «۹۰» این هفته به سراغ کودکانی رفته بود که برای امرار معاش خود و خانواده مجبورند ‌وارد بازار کار شوند. برخی از این کودکان پیش از دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن در ورزشگاه آزادی در قالب دو تیم فوتبال بازی کردند و به این ترتیب به سوژه برنامه‌سازان «۹۰» تبدیل شدند. نظرسنجی پیامکی برنامه درباره انتخاب زیبا‌ترین گل مرداد ماه لیگ بر‌تر فوتبال بود که در پایان از بین بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار شرکت‌کننده در این نظرسنجی، ۳۶ درصد به گل پیام صادقیان بازیکن پرسپولیس رأی دادند؛ صادقیان این گل را از روی یک ضربه ایستگاهی وارد دروازه حریف کرده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۲
جالبه تو برنامه ای که به جزئی ترین اتفتقات توجه و اونها رو رسانه ای میکنه در مورد حق پخش لیگ برتر که پای شورای امنیت ملی رو هم وسط کشید کاملا سکوت کرده ! عدا عادل رو هم دیدیم !!! دیگه باورم شده همه به فکر منافع خودشون هستن حتی مدعیانی مثه فردوسی پور
واکنش خوزستانی ها در مورد کلیپ زاینده رود واقعا ناراحت کننده بود.نمیخوام حرفای تکراری بزنم اصلا زشته که بخوام به زبون بیارم ولی بعد از جنگ تا الان اصفهان میزبان بیشترین مهاجر از خوزستانه ،هر چی تو اصفهان بود از کار و مسکن و مدرسه و غیره با شما شریک شدیم اما الان حتی به یه کلیپ کوتاه در مورد زاینده رود که اسمی هم از کارون شما توش نمیاد جوری واکنش نشون میدید که دل هر ادم با انصافی به درد میاد.یعنی حتی حق ما نیس که تو 365 روز سال 2 دقیقه هم تلویزیون یه ویدیو از بدبختی ما نشون بده؟خدا را شکر که ما به خسیسی معروفیم و شما به این که جنوبی هستید و خون گرم!!
سست عهد و سرد مهرند این رفیقان همچو گل!
ضایع آن عمری که با این سست عهدان سر کنی
کاش بودندی به گیتی استوار و دیرپای
دوستان در دوستی چون دشمنان در دشمنی "رهی معیری"
خب؟
چیزی در مورد اعتراض خوزستانیا و فرستادن کلمه کارون نگفتین که آمار پیامکهای غیرقابل رو بالا برده بود به نشونه اعتراض
آب کارون واسه کارون و خوزستان خواهد ماند و به اصفهان نخواهد رفت. این حرف خوزستانیاست
فردوسی پور تا آخرعمرت به خوزستانیها بدهکاری
سال 1350 : پرسپوليس 4 تاج 1 .
استقلال يا همان تاج سابق هيچگاه و هيچوقت به پرسپوليس 4 تا نزده !!
لطفا اطلاعات غلط ندهيد !
ضمنا 6 تاي 52 هم كه سر جاي خودش است .
تابناك اگر اطلاعات كافي نداري ، به تاريخچه دربي مراجعه كن !
يك سرچ مختصر كه در اينترنت بكني ، نتايج را پيدا خواهي كرد .
یک سوال دارم.چرا همه دست اندرکاران و خبرنگاران 90 ادای فردوسی پور را در می آورند؟چون اکثر مردم ادا اطوار دخترانه فردوسی پور را دوست ندارند.و کاش فردوسی پور در مورد رانتهای خودش هم حرف می زد
***پرسپولیس قهرمان میشه***
لایک
عادل یه دونه ای!بعد از افشای بورسیه های دولت کریمه،نوبت به معافیت های مهرورزانه رسیده است.همانطور که ممبینی گفت ای کاش برنامه های نود اقتصادی هم داشتیم!
هواداران پرسپوليس انتظار دارند محروميت پيام صادقيان كه از بازيكنان پديده ليگ ميباشد كمك شود ايشان هرچه زود تر بزمين بازي برگردد.
عنوان بهترين گل ليگ نيز توسط پيام صادقيان و
راي ميليوني هواداران بايشان تاييدي در محبوبيت ايشان است واميدوارم كميته انضباطي بازنگري ديگري بعمل آورند. انشاالله.
من بعد از مدت ها گفتم دیشب برنامه نودو نگاه کنم .و پشیمون شدم از نگاه کردن ...این برنامه هیچی بار علمی نداره جز جذاب کردن برنامه هاش با حاشیه ها...و پول دراوردن از راه تبلیغات و اسمس ها ...اوایل یه بخش کارشناسی بازی ها داشتند که مشکلات تاکتیکی تیم ها رو بررسی میکردن و مفید بود ولی الان فقط حاشیه است ...
شما هم که قسمت مربوط به لابی اصفهانیا در رابطه با انتقال اب از کارون به زاینده ورد رو ماست مالی کردید
علت اصلی خشکی زاینده رود،وجودصدهاچاه درمسیرازسرچشمه آن تاباتلاق گاوخونی ایجادهزاران هکتارمزرعه دراطراف آن که اکثرأبعدازانقلاب بوده وبرداشت بی رویه واستفاده غیراصولی ازآب آن می باشد.اگرچاههاحداقل یکسال کاملأمسدودوآبیاری مکانیزه شود،امیداست مشکل حل شودهمچنین زاینده رودیک رودخانه فصلی است وهیچگاه دائمی نبوده،اگرانتقال آب کارون ازسرچشمه انجام شودکه عملی بسیارنابخردانه خواهدبود،نه تنهامشکل زاینده رودحل نمی شودبلکه کارون هم خواهدمردوفاجعه ای عظیم پیش خواهدآمد.
ایشون به همه چیز مملکت دخالت می کنند یکی نیست بهش بگه مرد حسابی بتو چه شما مامور اتش نشانی-محیط زیستی-کارگر شهرداریی و......
از اصفهانم که هیچی گفته نشد؟!!!!!!
خوب خبرای راجب زاینده رودو سانسور میکنی تابناک!!
اگه آزاده ای نظرمو بزار.
فردوسی پور به جای زاینده رود بهتره به گردن کلفتی صدا و سیما و عدم پرداخت حق پخش بازی ها بپردازه
الان که استقلال داره نتیجه می گیره فردوسی پور و همکارانش توی روزنامه های خبر ورزشی، شوت گل و نود باید تمام تلاششون رو برای ایجاد حاشیه انجام بدن
من فكر مي كنم عادل فردوسي پور خودش هم به خدمت سربازي نرفته است و مدام ه بقيه گير مي دهد . مسولين لطفا پيگيري كنند ...
نگویید برنامه نود بگوییدنودپولیس-نودپولیس-نودپولیس...................
پیام باید بخشیده بشه
خیلی نامرد و لنگی هستی مردک !
دو گل از یه تیم میذاری که آرا را نصف کنی که اون تحفه مورد دلخواهت رای بیشتر بیاره
گگ
اینهارا وللشش ....زاینده رود چطور میشه بابا یکی ب داد مردم اصفهان که نه ...کشاورزها برسه آخه تا کی همینجور الکی جلسه بگزارندو بگند در حال بررسی
مسئله پیامکی زاینده رود چی بود ؟ اشاره ای نشد. از این 2100000 نفر بالای 200 هزار نفر کلمه زاینده رود را فرستاده بودند.
برای همینه که هیچ استعدادی در فوتبال نمی بینیم ... چون اینها جلوی معرفی شدن جوان های واقعی را میگیرد
آقای فردوسی پور خواب ببینی مردم خوزستان اجازه بدن آب کارون که مهمترین آب شرب خوزستانه به اصفهان برده بشه تا دختران و پسران اونجا بشینن کنار زایندرود و اختلاط غیرشرعی خودرا جشن بگیرن و به مردم خوزستان که با کمبود آب مواجه هستن بخندن . فردوسی پور با این کار دلال گونه اش خود را در پیش چشم مردم سرزمین مقاومت و مهرورزی سیاه و بدنام کرد . من که دیگه این برنامه 90 را تحریم می کنم . این اصفهانیها شبیه اسرائلیها هستن غارتگرو غاصب . پایتخت فرهنگی را از فارس ربودن - بسیاری از بودجه این مملکت را برای خود می برند و برده اند و حالا هم بدنبال آب خوزستانند ولی در این مرحله به سنگ خواهند خورد چون مردم خوزستان با مقاومتشان صدام را زمینگیر کردن اینها که دیگه براشون کاری نداره هرچند در برابر بسیاری ازمشکلات مردم خوزستان صبورانه برخورد کردن ولی در برابر آب شرب فرزندانشان دیگر ساکت نخواهند نشست . اجازه نخواهیم داد زاینده رود زندگی دوباره اش را با مرگ کارون رقم زند
تتخ
چند هفته هست که فردوسی پور داره تیکه میندازه راجع به کارتهای پایان خدمت جعلی که چطور این قضیه داره ماست مالی میشه ولی انگار به کسی بر نمیخوره
به نظر شما برنامه نود کمکی به فوتبال ایران کرده است؟ اگر جوابتون نه یعنی کمکی نکرده علامت منفی را بزنید.اگر جوابتو بله هست یعنی کمکی کرده علامت مثبت را بزنید
چرا به تعداد ر‌‌‌‌‌أی های باطل اشاره نمیکنید که بیش از چهار گل دیگر بوده و کلمه کارون را ارسال کرده بودند.بیش از ۱۰٪ کل آرا.
متاسفم که بار دیگر این بی فرهنگی ها که هیچ سنخیتی با فرهنگ و ادب و آئین های تربیتی دینی ما ندارد ،اتفاق افتاد.چقدر زشت است و ناپسند زمانی که فریاد یا حسین یا حسن میزنیم در روز عاشورا این دهان وزبان را به فحش و ناسزاگویی دیگر برادران هم وطن و دینی مان آلوده میکنیم امید دارم که این آخرین بار باشد که آرزویی است افسانه ای اما دست یافتنی!
مد شده هرکس تریبون به دستش میدن دهان باز میکنه وه خزعبلاتی که به نفع خودش وایل وطایفه اش هست رو از رسانه ی ملی!!!!!به خورد مردم میده..آقای ممبینی!!شما با اغماض بسیار زیاد یک نیمچه کمک کارشناس داوری هستی..شما متخصص آبی که در مورد زاینده رود وکارون اونم توی برنامه ورزشی یه ربع نظراتی که بهت دیکته کردن رو میگی؟؟آخرین باری که اصفهان اومدی کی بوده؟؟آب زاینده رود حداکثر چند صد میلیون متر مکعبی به یزد وقم وهمه جا بره اونوقت جوش چندمیلیارد مترمکعب آبی که بی حاصل به دریا میریزه رو میزنی؟؟؟زخممان به اندازه ی کافی درد داره..نمک روش نپاش ..مسوولین به اندازه ی کافی به اصفهان لطف کردن که این حال و روز رو داره و دارن به نحو احسن در نابودی اصفهان شبانه روز تلاش میکنن...شما به کار خودت برس
20
ظاهرا نگارنده سطور فوق مساله انتقال آب کارون و اعتراض خوزستانی ها به پخش کلیپ زاینده رود برای صحه گذاشتن به این کار را ندیده اند. شایدم در آن زمان خواب تشریف داشتن!!!!!!!!!!
اگه فردوسي پور آدم صادقى بود بايد دليل اسمساي غير قابل قبولشو ميگفت !!!!
ك ما خوزستانيا نوشتيم :::كارون:::
ك ديگه تو برنامش تبليغ نكنه واسه انتقال اب از كارون به زاينده رود!!!!
با سلام اين همه رشته دانشگاهي دارين وبدن كنكور دارين قبول ميكنين چند تارشته بدنسازي مربي گري وداوري و... هم بزارين تا اين فوتبال هم پيشرفت كنه از المپياد تا فيزيك اتمي را گرفتيم اين يكي را ...
سلام دیگر از سایت شما دیدن نخواهم کرد چرا موضوع جالب زایند رود را ننوشتید ترسیدید
موضوع زاینده رود را نگفتی
ميلاد غريبي گفته نام دبيرستان و پيش دانشگاهي خودش را فراموش كرده و چيزي يادش نمي آيد. البته اين چيز غريبي نيست اغلب بازيكنان ما اينطوري هستند
بندر کنگ از کی تا حالا مال خوزستان شده؟؟
روی هوا حرف زدن هم حدی داره.
این بابا از وقتی تیم عزیزش قهرمان نشده داره جلز و ولز میکنه
و به خوزستان و تیم های خوزستانی گیر میده. ضمنا با فرض صحت این قضیه، این آقا مطمئنه که تیم محبوبش و باقی تیم های تهرانی همچین مشکلی ندارن؟
اگه همچین مسئله ای توی اون تیم ها هم هست باید عنوان بشه.
برنامه نود فردوسی پور فحاشی را ازمیادین فوتبال به تلویزیون کشید وضربه هولناکی به تربیت واصول اخلاق اسلامی جامعه وارد نمود وفحاشی رادرمیادین فوتبال اشاعه داد.امیدوارم مسئولین به این موصوع توجه کنند.فردوسی پور شان تلویزیون را کاهش شدیدی داد.
این نظر سنجی برای آرام کردن جو پرسپولیس خوب بود که آقا عادل با حرفه ای گری این کار انجام داد اما همه ما می دونیم که گل امید ابراهیمی یک گل استسثنائی بود که حتی در اروپا هم شاید چند سال یک بار بشه دید
ممنون از مطلبتون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار