بازدید 40095

ظریف و تیم مذاکره‌کننده وارد تهران شدند

محمدجواد ظریف وزیرخارجه به همراه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان دقایقی قبل وارد تهران شدند.
کد خبر: ۵۱۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱ 15 July 2015
محمدجواد ظریف وزیرخارجه به همراه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان دقایقی قبل وارد تهران شدند.

به گزارش ایسنا، ظریف و تیم مذاکره کننده هسته‌ای در هنگام ورود به پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد مورد استقبال تعدای از مسئولان از جمله بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، هاشمی استاندار تهران، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور، تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و احمد دستغیب عضو کمیسیون امنیت ملی و تعدای از مقامات دستگاه دیپلماسی قرار گرفتند.

در این مراسم استقبال خانواده تعدادی از اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای ازجمله همسر ظریف و ...حضور داشتند. همچنین خانواده تعدادی از شهدای هسته‌ای نیز برای مراسم استقبال از ظریف آمده بودند.

ظریف قرار است تا دقایقی دیگر در جمع خبرنگاران صبحت کند.

به گزارش ایسنا ظریف شب گذشته بعد از ترک وین وارد مشهد مقدس شد و در مسیر فرودگاه تا حرم رضوی مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وزیر خارجه کشورمان درباره علت سفر به مشهد مقدس به خبرنگاران اعزامی به وین گفت: نذر کرده بودیم که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات به زیارت حرم امام رضا (ع) مشرف بشویم.

براساس این گزارش مذاکرات سخت و نفس‌گیر هسته‌ای 13 ساله در دور آخر خود پس از 18 روز که طولانی‌ترین مذاکرات بین المللی در چند دهه اخیر به شمار می‌رود صبح روز سه‌شنبه بین ایران و گروه 1+5 به پایان رسید.

براساس این گزارش در دیدار سه‌شنبه شب رییس‌جمهور و اعضای هیات دولت با مقام معظم رهبری، ایشان از زحمات و مجاهدات صادقانه و مجدانه تیم هسته‌ای تشکر و قدردانی کردند.


تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۰
انتشار یافته: ۱۶
یعنی اگه یه دوربین هم بگیرید دست تون بد نیستاااااااااااااااا
ظریف وین،ظریف مشهد،ظریف تهران،ظریف همه جا
عكساش كجاست پس. اميركبير اومده
آقاي ظريف مجكريم . افتخار ايراني
باسمه تعالی
درود خداوند متعال و ملت غیور و پر افتخار ایران بر سردار رشید ، شجاع ، خستگی ناپذیر و با بصیرت اسلام در عرصه دیپلماسی ، جناب آقای دکتر ظریف و تیم عزیز مذاکره کننده هسته ای کشور .
درود ...درود...درود...
بخاطر همه زحمات وشجاعتها ممنونیم وقدر دان.شیر مرد ایرانی
درود و سلام خدا و مردم به ظریف و تمام کسانی که طی چندین سال گذبشته زمیته انجام این توافق تاریخی را مهیا کردند و تبریک به رهبران مظلوم دربند اصلاحات.
واقعا عجیبه هر چند تیم مذاکره کننده زحمت بسیار کشیده ولی به هر حال این شرایط پیش آمده شرایط مطلوب یک کشور آزاد مانند ایران نیست. ما داریم به خاطر فشار یک عده زورگوی استعمارگر از حقوق حقه خودمون دست برمی داریم و ناچار شدیم به خاطر تحریم های ظالمانه از بسیاری از دستاوردهای هسته ای خودمون که آینده روشنی رابرای نسل ما و کشور ما رقم می زد می گذریم .حالا گریه نمی کنیم جای خود خدایی جای جشن گرفتن و تبریک گفتن هم نداره . این روزها به ما این درس رو میدهد که باید اختلاف رو کنار بگذاریم و کشوری رو بسازیم که در آینده هیچ زورگویی نتونه شرایط ظالمانه خودش رو به ما تحمیل کنه.
پس چرا 13 سال این مساله طول کشید و مردم 13 سال زجر کشیدن..خب همون 13 سال پیش تمومش میکردین..
تابناك عزيز از شما ديگه انتظار نمي رفت مذاكرات دولت قبل رو به مذاكرات بي نظير و با نتيجه دولت تدبير و اميد پيوند بزني!!!
چرا اومدنشو به تهران اعلام نكردن ؟
نذرت قبول امیر کبیر ایران
خوش آمدند. خسته نباشند .
درود به شرف و غیرتت که لبخند را بر لبان رهبر معظم . مسئولان و مردم نشاندی . امام رضای غریب (ع) حامی ات باد
با سلام
ضمن تبریک به مردم شریف ایران وخسته نباشید به تیم مذاکره کننده و تشکر ویژه به خانواده محترم این عزیزان که باصبر و شکیبایی خود و همراهی با این تیم عزیز و گرامی تا این توافق به سرانجام رسید تا سلامتی روح جامعه ترمیم گردد کمال قدر دانی را دارم
خدا قوت سردار هسته اي
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات