بازدید 2694

تجلیل کفاشیان ازداوری که جان فوتبالیست را نجات داد

این مراسم با حضور کفاشیان، شیرازی ، حبیب کاشانی ، مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوران و سعید آل وردی برگزار شد و با اهدای لوح و جایزه ای از داور فداکار تقدیر شد.
کد خبر: ۵۴۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶ 05 November 2015

علی کفاشیان ظهرامروز در دفترش از کمک داورفداکار فوتبال که در دیدار خونه به خونه بابل و صنعت نفت آبادان جان یک بازیکن را نجات داد، تقدیرکرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این مراسم با حضور علی کفاشیان، حبیب شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران، حبیب کاشانی مدیر تیم ملی امید، مسعود عنایت رئیس دپارتمان داوران، رامین حقیقی زاده عضو کمیته داوران و علیرضا یزدانی رئیس کمیته داوران هیات فوتبال تهران برگزار شد و از سعید آل وردی به خاطر نجات جان تیغ نورد، بازیکن تیم صنعت نفت آبادان با اهدای لوح و جایزه ای تقدیر شد.

تجلیل کفاشیان ازداوری که جان فوتبالیست را نجات داد

سعید آل وردی درباره وقوع این حادثه گفت: در زمان برگزاری دیدار دو تیم خونه به خونه بابل با نفت آبادن دردقیقه 85 تیغ نورد بازیکن نفت برای دفع توپ با بازیکن حریف سربه سر می شود و با گردن به زمین می خورد. با توجه به اینکه با فدراسیون پزشکی ورزشی همکاری می کنم و امدادگر اورژانس هستم در این زمینه اطلاع داشتم که نود درصد این ضربات باعث بسته شدن راه تنفسی می شود، بعد از10 ثانیه از این حادثه وارد زمین مسابقه شدم و با سوت داور فک بازیکن را باز کردم و زبانش را برگرداندم که این اقدام با لطف خداوند باعث حفظ جان این بازیکن شد.

فدراسیون فوتبال قرار است نام این داور و کار ارزنده ای که کرده را برای تجلیل به فیفا معرفی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر