بانک دی موفق به اخذ گواهينامه استاندارد بينالمللي سيستم مديريت کیفیت آموزش ISO 10015:1999 شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک دی، معاونت سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی بر اساس ممیزی صورت گرفته از سوی شرکت ITCC INTERNATIONAL موفق به اخذ گواهینامه استاندارد بينالمللي سيستم مديريت کیفیت آموزش ISO 10015:1999 شد.
مدیرعامل بانک دی در مراسم اهدای گواهینامه با تقدیر از تلاشهای انجام شده در اداره آموزش بانک دی تصریح کرد: آموزش با توسعه یافتگی و متعالی شدن سازمانها مرتبط است و جزو لاینفک سازمانهای توسعه یافته و پیشرو محسوب میشود.
دکتر احمد شفیعزاده خاطر نشان کرد: آموزش، اساسا یک شاخص ارزیابی سازمانها و کیفیت مدیریت است و نشانگر قابلیت توسعه یافتن و پیشرویی سازمانهاست. امروزه هیچ سازمان موفقی وجود ندارد مگر اینکه دارای ساختار آموزش مناسبی باشد، چراکه آموزش در سازمان به توسعه دانش، حرفهای و تخصصی کردن آن از طریق نشر تواناییها و داناییها منجر میشود.
مجتبی حیدری ـ معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی ـ نیز با بیان اینکه سازمانهای متعالی، برنامههای آموزش و توسعه را به نحوی تدوین میکنند تا کارکنان به رشد معنوی، مهارتها و توانمندیهای مورد نیاز آتی سازمان دست یابند، اظهار کرد: بانک دی با هدف توسعه سرمایه انسانی و متناسب با استانداردهای روز دنیا در دو سال اخیر اقدام به سرمایهگذاری و توسعه فعالیتهای حوزه آموزش و بهسازی کارکنان کرده است.
به گفته وی جهتگیری استراتژیک فعالیتهای آموزش بانک، فرآیند محور بودن امور آموزش و بهسازی و پیاده سازی کلیه فرآیندها در بستر نرمافزار، تدوین ساختار صحیح آموزشی و نظاممند شدن فعالیتهای آموزشی، افزایش کیفیت و کمیت برنامههای آموزشی و افزایش اثربخشی دورههای آموزشی را میتوان از عوامل موفقیت بانک دی در حوزه آموزش دانست