رونق دوبارۀ تولید گاز در آمریکا

شرکت Gulfport Energy برای فعالیت در حوزۀ نفتی اوکلاهاما خبر از قراردادی بزرگ داد. این قرارداد افزایش تولید گاز را به همراه دارد. معاملۀ تقریباً 2 میلیارد دلاری گاز طبیعی، می تواند نشانه آن باشد که شرکت های نفت و گاز پس از یک رکود طولانی مدت دوباره علاقه مند به حفاری گاز شده اند.
کد خبر: ۶۵۰۹۹۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 24 December 2016
|
6252 بازدید
رونق دوبارۀ تولید گاز در آمریکاشرکت Gulfport Energy برای فعالیت در حوزۀ نفتی اوکلاهاما خبر از قراردادی بزرگ داد. این قرارداد افزایش تولید گاز را به همراه دارد. معاملۀ تقریباً 2 میلیارد دلاری گاز طبیعی، می تواند نشانه آن باشد که شرکت های نفت و گاز پس از یک رکود طولانی مدت دوباره علاقه مند به حفاری گاز شده اند.


به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از OilPrice.com، شرکت Gulfport Energy اعلام کرد به منظور تامین مالی 1.85 میلیاردی برای خرید زمین نفتی جنوب مرکزی در ایالت نفت خیز اوکلاهاما، دست به انتشار و فروش سهام های جدید زده است. زمین نفتی جنوب مرکزی اوکلاهاما هنوز تا حد زیادی توسعه نیافته است.


Shale Rig

میدان های شیل مارسلوس و یوتیکا آمریکا در پنسیلوانیا و اوهایو حجم عمدۀ انقلاب گاز شیل را تشکیل داده بودند. سال هاست که دارد از میدان مارسلوس گاز استخراج می شود و ده ها هزار حلقه چاه در آن جا زده شده. اکنون حفاری گاز طبیعی در حال انتقال به مراتع سبزترِ اوکلاهاما است.


GULFPORT موافقت کرده که 1.35 میلیارد میلیارد دلار از پول خرید زمین را به صورت نقدی پرداخت کند و قرار 18.8 میلیون دلار را با فروش سهام عام پرداخت کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات