۶ استان پر تصادف کشور در ایام نوروز معرفی شد

کد خبر: ۷۸۶۵۲۶
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴ 02 April 2018
|
8085 بازدید
|
۲

رییس پلیس راهور ناجا استان های فارس، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی را پر تصادف ترین استان های کشور در ایام نوروز معرفی کرد.

به گزارش مهر، سردار تقی مهری پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید سردار حسین اشتری از قرارگاه نوروزی پلیس در عوارضی تهران-قم در جمع خبرنگاران گفت: اجرای طرح ویژه ترافیک نوروز از ۲۴ اسفند ۹۶ شروع شد و تا پایان تعطیلات ادامه پیدا خواهد کرد و با اقدامات صورت گرفته در سراسر کشور شاهد حضور خوب، گسترده پلیس و هماهنگی با تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی بودیم.

وی افزود: علل وقوع تصادفات در ایام اجرای طرح تعطیلات نوروز، سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی بیش از ۸۵ درصد علل تصادفات را به خود اختصاص داده اند.

رییس پلیس راهور ناجا استان های البرز، تهران، قزوین، مازندران، گیلان، قم، فارس، گلستان، مرکزی و خراسان رضوی را پر تردد ترین استان های کشور در نوروز امسال دانست و گفت: استان های فارس، کرمان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و خراسان رضوی نیز پر تصادف ترین کشور بودند.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ايرانى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
دشت بى فرهنگى ما هرزه تموم علفاش! سطح فرهنگ و اخلاق رانندگى در اين كشور بسيار پايين و فاجعه بار است و كسى هم به فكر اصلاح آن نيست. بسيارى از راننده ها صلاحيت عقلى و روانى و فرهنگى براى رانندگى ندارند ولى متاسفانه پليس در اين موارد بسيار محدود و ناكافى برخورد مى كند. بسيارى از خطاهاى عادى رانندگى در ايران كه نهايتاً به جريمه ناچيز نقدى ختم مى شود در كشورهاى اروپايى جرم كيفرى قلمداد شده و با مرتكبين برخورد قضايى مى شود، مانند حركت مارپيج، سبقت در محل ممنوع، سرعت سى كيلومتر بالاتر از حد مجاز و .... مردم ايران توقع دارند باامكانات اروپاييها زندكى كنند ولى با اين سطح فرهنگ واخلاق اجتماعى. اين غير ممكن است!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
چرا از نا کار آمدی پلیس راه حرفی زده نمی شود ؟
پلیس راه در جاده بجای راهنمایی بخوبی نقش سنگر کمین های دشمن را بازی می کند بجای اینکه جلوتر از منطقه خطر حضور داسته باشد ومردم را از خطر آگاه کند درست بعد از چند کیلومتر بعد از آن کمین کرده وبه دلیل عدم رعایت قوانین رانندگی اقدام به جریمه مردم می کنند.
اگر در جاده های ایران آمار تصادفات زیاد است بخاطر نداشتن برنامه برای راهنمایی مردم از طرف پلیس راه است.
البته نباید محصولات بی کیفیت چه تولید داخلی وخارجی را ندیده گرفت .
در ضمن بعد از ادغام وزارت مسکن با وازرت راه وترابری نه مسکن درست حسابی داریم ونه راهسازی استانداردی ونه اینکه جناب وزیر نسبت به راه اصلا آشنایی ندارند چون اگر داشتند دیوار چین ها را مدیران کل راه وترابری که هیچ گونه به راه وراهسازی آشنای نداشته وندارند را نمی کرد.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟